"niin"
kuka enää jaksaa, ei tarvitse kommentoida, jos asiaan ei ole mitään todellista kommentoitavaa! Kiitos!
Ainahan se on kuulunut sinun tyyliisi, tuollainen rahvaanomainen kielenkäyttö mitä tässä(kin) ketjussa viljelet.Alkuperäinen kirjoittaja mikä loukkaa?;30106979:Sillehän ei voi mitään jos tosiasiat "loukkaa" joitain.
Anteeksi mutta en ymmärtänyt tästä kommentista tuontaivaallista. Voisitko ystävällisesti kirjottaa selkokielellä?Varmasti vauvan ottajia/vastuusi kantajia löytyy muualtakin kuin niistä, jotka ovat kanssasi eri mieltä vastuusi kantamisesta.
Eikö myös sinun, joka kannattaa aborttia olisi kannettava myös kortesi kekoon ja ajateltava sitä lastasi. Et voi oikeuttaa tekoasi(aborttia) sillä, että et halua kasvattaa ja löydät ihmisen, joka ei tahdo kasvattaa lastasi.
Kyllä adoptiovanhemmat varmasti löytyvät.
Odotatko aina muiden kantavan vastuusi ja jos löydät jonkun joka ei ole valmis niin tekemään, niin oikeutat tekosi? Kummallista ajatuksenjuoksua...liian nopeasti juostu sanoisin minä.
Juu mutta mä itse olisin valmis samaan kuin se mistä itse jankkaan, eli huonoissa olosuhteissa olisin valmis pitämään yllärilapsen. Mä voisin ottaa itselleni saman mitä odotan muiltakin.
Se vaan että nykyisin toitotetaan että jokaisen ajatusmaailma on oikea, mutta mä en tuota allekirjoita, varsinkaan mun on kyse toisen elämästä. Lait laaditaan jonkun tietyn porukan ajatusmaailmasta käsin.
Mä oon puolesta, ja silti selitän "suu vaahdossa" ehkäisyn tärkeydestä Jos ihmiselle on tehty esim. se 3 aborttia mistä toi eräs trolliehdokas kertoi, niin se ei vaan minkään numeroiden valossa selity oikein käytetyn ehkäisyn pettämisellä. Mä tuun ite raskaaksi maailman helpoiten, mutta kappas kun sterilisaatio on ehkäissyt 100% jo kolmisen vuotta... eli vaihtoehtoja on, jos sitä lasta oikeasti ei halua.Jotenkin ihan surrealistinen olo kuin vastaan olevat selittää suu vaahdossa ehkäisyn tärkeydestä, ikäänkuin ei mahtuisi päähän mitenkään ehkäisyn pettäminen.
En tiedä kuka on katylina enkä oo koskaan käyttäny kyseistä nimimerkkiä. Onko järkyttävää että meitä vastustajia on enemmänkin jotka uskaltaa sanoo asiat hyshys-kaunistelematta niinkun ne on?Katylinalta tuo paatos kuulostaa niin erehdyttävästi, että olen oikeastaan ihan varma kyseessä olevan sama höyrypää.
sisko tahtoisin jäädä...Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30107141:Ehkäisy keksittiin varmasti jo sata vuotta sitten, taidettiin jopa keskiajalla pitää mulkun päällä jotain suolta tms, mutta onko se poistanut ei-toivottuja raskauksia, Echo? Ei ole,
eikä tule poistamaankaan.
Saahan sitä leijailla omissa pilvilinnoissa, mutta maailma on totta.
No, hormonikierukassa ei ole, ja siinäkin ehkäisyteho on aika pirun lähellä 100%...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30107140:sterilisaatiota vaan ei kovin helpolla saa, siinä on lapsimäärä, ikä ym rajoituksia.