Aborttiketju, puolesta-vastaan

Bitch: mikä ihmeen Tärkeä Henkilö? Palstatermisi menee nyt ohi kun en täällä addiktoi itseäni urakalla... Ja näytä sitten joku muu kommentti, jossa abortin vastustajat haukkuu niiden tekijöt wt-huoriksi.
Meinasin että taidat pitää itseäsi tärkeänä kun puutut viestiin jota ei ole sinulle tarkoitettu.

Tuolta ne kommentit löytyy jostain kun luet ketjua taaksepäin. En viitsi etsiä niitä sulle koska samalla vaivalla etsit itsekin

"Jenis"
[QUOTE="muukalainen";30106662]teillä ei ole mitään käsitystä oikeesti siitä kuina paljon keskeytyksiä tehdään[/QUOTE]

Ai miten niin ei ole? Pistin kaikki pohjoismaiset tilastot tuonne tän sekopääketjun puolenvälin paikkeille...

"niin"
Voi jestas, että Suomenmaassa asuu paljon tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä.. Mulle on tehty 3 aborttia ja tiedän todellakin asiasta, mutta täällä jauhetaan puuta heinää. Minusta ei ole äidiksi ja tiedän sen itekin. Jaksaminen ei ole samaa luokkaa kuin muilla. En pystyisi olemaaan ilman lääkkeitä raskausaikaa. Elämänhallintakin ollut hukassa,minkä voi varmaan aborttien määrästä arvata. Ja vaikka abortti teoriassa Suomessa kiellettäisiin, niin Venäjä on tuossa vieressä. Kertaakaan ei ole lääkäri kyseenalaistanut päätöstäni, vaan abortin saaminen on helppoa kuin heinänteko. Ei siinä mitään tarvitse todistella. Jos ei halua lasta niin ei halua ja piste.

[QUOTE="niin";30106784]Voi jestas, että Suomenmaassa asuu paljon tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä.. Mulle on tehty 3 aborttia ja tiedän todellakin asiasta, mutta täällä jauhetaan puuta heinää. Minusta ei ole äidiksi ja tiedän sen itekin. Jaksaminen ei ole samaa luokkaa kuin muilla. En pystyisi olemaaan ilman lääkkeitä raskausaikaa. Elämänhallintakin ollut hukassa,minkä voi varmaan aborttien määrästä arvata. Ja vaikka abortti teoriassa Suomessa kiellettäisiin, niin Venäjä on tuossa vieressä. Kertaakaan ei ole lääkäri kyseenalaistanut päätöstäni, vaan abortin saaminen on helppoa kuin heinänteko. Ei siinä mitään tarvitse todistella. Jos ei halua lasta niin ei halua ja piste.[/QUOTE]

Sinuna tekisin seuraavaksi jo sterilisaation ja sit vielä kieputtaisin itseni elmukelmuun ehkäisyksi....

"Jenis"
[QUOTE="niin";30106784]Voi jestas, että Suomenmaassa asuu paljon tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä.. Mulle on tehty 3 aborttia ja tiedän todellakin asiasta, mutta täällä jauhetaan puuta heinää. Minusta ei ole äidiksi ja tiedän sen itekin. Jaksaminen ei ole samaa luokkaa kuin muilla. En pystyisi olemaaan ilman lääkkeitä raskausaikaa. Elämänhallintakin ollut hukassa,minkä voi varmaan aborttien määrästä arvata. Ja vaikka abortti teoriassa Suomessa kiellettäisiin, niin Venäjä on tuossa vieressä. Kertaakaan ei ole lääkäri kyseenalaistanut päätöstäni, vaan abortin saaminen on helppoa kuin heinänteko. Ei siinä mitään tarvitse todistella. Jos ei halua lasta niin ei halua ja piste.[/QUOTE]

Sterilisaatio? Hormonikierukka? Miehelle kondomi? Yleensä, jos lasta ei halua, käytetään ehkäisyä...

"niin"
Kuule Echo, näin voi sanoa vain sellanen ihminen, joka ei tiedä ihmisen taustaa tai tarinaa siellä taustalla. Jos jonkin asian haluaisin sinun lapsillesi opettavan, on suvaitsevaisuus ja ymmärrys. Kaikilla kun se elämä ei mene kuin oppikirjoissa.

[QUOTE="niin";30106799]Kuule Echo, näin voi sanoa vain sellanen ihminen, joka ei tiedä ihmisen taustaa tai tarinaa siellä taustalla. Jos jonkin asian haluaisin sinun lapsillesi opettavan, on suvaitsevaisuus ja ymmärrys. Kaikilla kun se elämä ei mene kuin oppikirjoissa.[/QUOTE]

Juu mutta mä itse olisin valmis samaan kuin se mistä itse jankkaan, eli huonoissa olosuhteissa olisin valmis pitämään yllärilapsen. Mä voisin ottaa itselleni saman mitä odotan muiltakin.

Se vaan että nykyisin toitotetaan että jokaisen ajatusmaailma on oikea, mutta mä en tuota allekirjoita, varsinkaan mun on kyse toisen elämästä. Lait laaditaan jonkun tietyn porukan ajatusmaailmasta käsin.

"niin"
Kuule Echo, en todellakaan ollut siinä kunnossa, että olisin pystynyt lasta hoitamaan! Tuskin olisin selvinnyt hengissä sitä 9KK ilman lääkkeitä edes! Ehkä olisin ehkä en. Mutta sillähän nyt ei ole mitään sen kanssa tekemistä, kunhan vaan lapsi saa elää! Jos saa elää..

"Jenis"
[QUOTE="niin";30106806]Ehkäisyä olen käyttänyt, vaikka sikäli se ei nyt ole se pointti tässä,vaan se että ei pidä tuomita ennen kuin tietää koko totuuden.[/QUOTE]

Kaikella kunnioituksella - esim. hormonikierukka tai sterilisaatio olisi lähes varmasti estänyt nuo abortit. Ihan riippumatta ihmisten taustoista tai koko totuuksista. En tuomitse, vaan en myöskään puolustele. Itsellenikin on tehty abortti.

[QUOTE="niin";30106819]Ovatko muut huomanneet sen asian, että äidit ovat niitä kaikkein tuomitsivimpia melkein asiassa kuin asiassa? Miksi? Eikös sen äitiyden pitäny kasvattaa tai jotain?[/QUOTE]

Miks omista arvoista pitäisi luopua äitiyden myötä? :confused:

pumpuliprinsessat hinkuaa
"Minusta ei ole äidiksi ja tiedän sen itekin."

Mutta joku toinen ois ollu nille sunkun tappamilles kolmelle. Näköjään et osaa edes ehkästäkään.

"En pystyisi olemaaan ilman lääkkeitä raskausaikaa"

Kyse on luultavasti jostan menttaalipuolen lääkkeistä joille ei tietenkään ois mitään korvaavaa valmistetta eikä ilmankaan voi olla. Vai onko "lääkkees" jotain laittomia?

"sit vielä kieputtaisin itseni elmukelmuun ehkäisyksi.... "

Jep, etenkin naama kannattas paketoida varsin tiiviisti..

"Jos jonkin asian haluaisin sinun lapsillesi opettavan, on suvaitsevaisuus ja ymmärrys."

Mielipuolista ITSEKKYYTTÄ joka tappaa muita ei todellakaan tartte suvaita! Aivan turha lässyttää tekopyhiä ja kerjätä hyväksyntää tollaselle julmurimaiselle raakuudelle. Ja useimmista tilanteista tiedetään ihan riittävästi että voidaan "tuomita" eli kertoo tiettyjä ikäviä totuuksia ja olla sitä mieltä mikä ei eräitä miellytä.

[QUOTE="niin";30106830]Kuule Echo, en todellakaan ollut siinä kunnossa, että olisin pystynyt lasta hoitamaan! Tuskin olisin selvinnyt hengissä sitä 9KK ilman lääkkeitä edes! Ehkä olisin ehkä en. Mutta sillähän nyt ei ole mitään sen kanssa tekemistä, kunhan vaan lapsi saa elää! Jos saa elää..[/QUOTE]

Mut eikö sulla edes se eka abortti tehnyt semmoista vaikutusta että jatkossa olisit huolehtinut vaikka tuplaehkäisystä? Onko sulle abortin tekeminen sama kuin papa-kokeessa käynti (en usko että on)?
Sori en halua jälkikäteen mäkättää sulle, mutta jollakulla muulla olisi viimeistään sen ekan abortin jälkeen ehkäisy tiukentunut.

"niin"
Hormonaalista ehkäisyä en voi käyttää ja sterilisaatiota ei saa alle 30-vuotiaana. Mutta pointti on edelleenkin se, että elämä ei ole kaikilla ihmisillä niin ihanaa ja ruusunpunaista! Tärkrin asia ei ole lapsien teko vaan se, että edes itse pysyisi hengissä ja yhteiskuntakelpoisena. Helppo niitteen ihmisten on huudella, joilla on asiat kunnossa!

[QUOTE="niin";30106847]Hormonaalista ehkäisyä en voi käyttää ja sterilisaatiota ei saa alle 30-vuotiaana. Mutta pointti on edelleenkin se, että elämä ei ole kaikilla ihmisillä niin ihanaa ja ruusunpunaista! Tärkrin asia ei ole lapsien teko vaan se, että edes itse pysyisi hengissä ja yhteiskuntakelpoisena. Helppo niitteen ihmisten on huudella, joilla on asiat kunnossa![/QUOTE]

En nyt haluaisi kertoilla kun mut taidetaan tunnistaa palstalla, mutta me käytetään kortsua. Vinkki, ne ei maksa paljoa.

yllättääkö
"Ovatko muut huomanneet sen asian, että äidit ovat niitä kaikkein tuomitsivimpia melkein asiassa kuin asiassa?"

Siis sun mielestä on jotenkin kummallista että äidit on suojelemassa niitäkin lapsia ("tuomitsemassa") jotka ei saa suojelua niiltä joilta eniten pitäis?

"Tuskin olisin selvinnyt hengissä sitä 9KK ilman lääkkeitä edes!"

Kerro nyt jo minkämerkkisiä lääkkeitä ne niin elintärkeet (?) olikaan.

"niin"
Välitän ihmisistä. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä yms. Kuina moni teistä? Ja olisinhan toki voinut lapsen synnyttää, jos olisin saanut pidettyä itteni ja lapsen hengissä siihena asti! Olisiko siis pitänyt kokeilla vai?

[QUOTE="niin";30106862]Välitän ihmisistä. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä yms. Kuina moni teistä? Ja olisinhan toki voinut lapsen synnyttää, jos olisin saanut pidettyä itteni ja lapsen hengissä siihena asti! Olisiko siis pitänyt kokeilla vai?[/QUOTE]

Mä olen tehnyt vapaaehtoistyötä. Kuinka niin?

"Jenis"
[QUOTE="niin";30106847]Hormonaalista ehkäisyä en voi käyttää ja sterilisaatiota ei saa alle 30-vuotiaana. Mutta pointti on edelleenkin se, että elämä ei ole kaikilla ihmisillä niin ihanaa ja ruusunpunaista! Tärkrin asia ei ole lapsien teko vaan se, että edes itse pysyisi hengissä ja yhteiskuntakelpoisena. Helppo niitteen ihmisten on huudella, joilla on asiat kunnossa![/QUOTE]

Mäkään en voi käyttää esim. pillereitä, mutta hormonikierukkaa voin, koska se hormoni ei mene verenkiertoon vaan pysyy "kohde-elimessä". Kenenkään ihmisen elämä ei ole aina ruusunpunaista, mutta kortsupaketin saa kaupasta kuka vaan. Helpommin kuin sen abortin.

Yhteistyössä