osta iLuuri. Pirun kallis, mutta toimii kuin junan vessa, sekä helppo.Kiitti kepsis, mää oonki just nyt tosi vitsikkäällä tuulella.
osta iLuuri. Pirun kallis, mutta toimii kuin junan vessa, sekä helppo.Kiitti kepsis, mää oonki just nyt tosi vitsikkäällä tuulella.
tykkään kun meillä molemmilla on toistemme ehdottamat luuritosta mytikka niin hieno Samsung kuin vaan rahat riittää
Tuo toinen vaihtoehto.Tai sitten koitan vaa leikata suoraan mut jättää ne sen verta pitkäks et ne saa kiinni johki
:wave:Sumsanki saa äänen täältäkin :wave:
TuplaDeet painuu töihin, koittakaa pärjäillä!
Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S 299.osta iLuuri. Pirun kallis, mutta toimii kuin junan vessa, sekä helppo.
Ei mulla oo paljo rahaa, just joku tuo 300 about.osta mytikka niin hieno Samsung kuin vaan rahat riittää
Se on ihan varmasti ok puhelin.Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S 299.
Muista ottaa talteen kuvat ja videot tisseistä :attn:Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S 299.
Herregyyd, onko niissä nykyään semmosetki valmiina :OMuista ottaa talteen kuvat ja videot tisseistä :attn:
Mä siirryin vasta hetki sitten noihin "älyluureihin" ja en tiennyt yhtään mikä olis hyvä.Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S 299.
Herregyyd, onko niissä nykyään semmosetki valmiina :O
Tämän ainakin itse huomasin nokian ja iphonen välilläPaljon on hyviä luureja ja ei ole sidoksissa vain merkkiin, mutta väitän että kokemattomammalle älypuhelimen käyttäjälle iPhone on todellakin kaikista helpoin vaihtoehto ja laatu ei ainakaan ole kysymysmerkki silloin.
Entäs millainen on samsung käytettävyydeltään?Paljon on hyviä luureja ja ei ole sidoksissa vain merkkiin, mutta väitän että kokemattomammalle älypuhelimen käyttäjälle iPhone on todellakin kaikista helpoin vaihtoehto ja laatu ei ainakaan ole kysymysmerkki silloin.
Kalliitahan ne on : /aifoun on kyllä mustakin hyvä mutta on aika raittiin hintanen
einni jos joutuu omalla rahalla ostamaan
Jos kaveritkin tykkää, säkin tykkäät :xmas:Mun parilla kaverilla on iphoneja ja on ne tykänny. Mr Mytty taas on android-miehiä. Eli kukaan ei pysty tekeen yksiselitteistä päätöstä mun puolesta, nyyh.
No ei se vikaan mee kumman vaan otat.Mun parilla kaverilla on iphoneja ja on ne tykänny. Mr Mytty taas on android-miehiä. Eli kukaan ei pysty tekeen yksiselitteistä päätöstä mun puolesta, nyyh.