Äläs nyt, siitähän vois saada kivan ketjunei kuulosta metukan temppu kovin vaaralliselta mutta älä silti mainitse asiasta isomman puolen hyeenoille
Äläs nyt, siitähän vois saada kivan ketjunei kuulosta metukan temppu kovin vaaralliselta mutta älä silti mainitse asiasta isomman puolen hyeenoille
Ei sitä palvelua tule jos sitä odotetaan itsestäänselvyytenä eikä huomata toistaEi se Kepsis tuonut mulle aamiaista sänkyyn. Ihan ite jouduin nouseen ja tekeen |O
Siellä onkin niin tylsiä aiheita nyt :saint:teeppäs tosiaan metukka avaus isommalle puolen niin katotaan kauanko menee ennenkuin ensimmäinen alkaa huutamaan ls-ilmoa
mutta tee se harmaana
Huomasin teidät kaikki, etkö huomannut kun sanoin "huomenta pörröpäät", sä olet yks niistäEi sitä palvelua tule jos sitä odotetaan itsestäänselvyytenä eikä huomata toista
vähemmän puhetta enemmän halejaHuomasin teidät kaikki, etkö huomannut kun sanoin "huomenta pörröpäät", sä olet yks niistä
No tuu tänne niin mä vähän huomaan :hug:
Huomaan sut kuoliaaks!vähemmän puhetta enemmän haleja
:hug:
Huomaan sut kuoliaaks!
parturiin aika vaan... sulla on hieno pehko muuteskiuskallanko alkaa leikkaamaa yksin etuhiuksia... Meneekö ne ihan vituiks?
No mutku ei oo rahaa mennä kampaajallekkaa nytälä hyvä tyttö ala ite säätämään
eli toisinsanoen turhaa kysyit, jossan kohti sul menee hermot ja sakset viuhuuNo mutku ei oo rahaa mennä kampaajallekkaa nyt
Mä oon jo kuukauden päivät tätä miettiny mut en vielä oo uskaltanueli toisinsanoen turhaa kysyit, jossan kohti sul menee hermot ja sakset viuhuu
yllättävän pitkä aika miettiäMä oon jo kuukauden päivät tätä miettiny mut en vielä oo uskaltanu
Varsinkin mulleyllättävän pitkä aika miettiä
Laita joku kulho päähän niin tulee ainakin suoratuskallanko alkaa leikkaamaa yksin etuhiuksia... Meneekö ne ihan vituiks?
tätä minä vähän sihtailinkin mutta muotoilin vähemmän pillastuttavalla tavallaVarsinkin mulle
Tai sitten koitan vaa leikata suoraan mut jättää ne sen verta pitkäks et ne saa kiinni johkiLaita joku kulho päähän niin tulee ainakin suorat
Tai sitten teet tarkoituksella vinon
Mun pitäs ostaa uus puhelin, minkähänlainen ois hyvä? Mulla on nyt tuommonen Nokian ihan surkee vähä-älyinen älypuhelin niin joku fiksumpi pitäs saaha.