The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S €299.
Se on ihan varmasti ok puhelin.

Android puhelimet on hyviä, mutta niitä on niin järjettömästi erilaisia malleja jo yhden merkinkin sisällä, että helpompi on vain ottaa iLuuri, koska siitä tietää että se toimii ja sillä on aika hyvä jälleenmyynti arvokin.
 
Helppo on hyvä. Puhelimissakin. Mää katoinki tommosta yhtä tarjouksessa olevaa, iPhone 4S €299.
Mä siirryin vasta hetki sitten noihin "älyluureihin" ja en tiennyt yhtään mikä olis hyvä.
Noin niinkuin ulkonäöllisestikin ja käteen sopivaksi :D
Tai helppokäyttöisyydellä.

Joku lumia 800 oli hetken mutta en tykännyt.

Iponesta tykkään :)
"Näppäimetkin" on hyvät ja todella selkeä käyttää ja kaikki valikot sun muut simppeleitä.
Samsungista ei kokemusta.

Enkä käytä puhelinta paljon muuhun kuin soittoihin, viesteihin, s.postiin, ehkä valokuvaamiseen.
 
Paljon on hyviä luureja ja ei ole sidoksissa vain merkkiin, mutta väitän että kokemattomammalle älypuhelimen käyttäjälle iPhone on todellakin kaikista helpoin vaihtoehto ja laatu ei ainakaan ole kysymysmerkki silloin.
 
Paljon on hyviä luureja ja ei ole sidoksissa vain merkkiin, mutta väitän että kokemattomammalle älypuhelimen käyttäjälle iPhone on todellakin kaikista helpoin vaihtoehto ja laatu ei ainakaan ole kysymysmerkki silloin.
Tämän ainakin itse huomasin nokian ja iphonen välillä :)
Ja aivan liikaa on vaihtoehtoja sellaiselle jolla ei ole aiemmin älyluuria ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Paljon on hyviä luureja ja ei ole sidoksissa vain merkkiin, mutta väitän että kokemattomammalle älypuhelimen käyttäjälle iPhone on todellakin kaikista helpoin vaihtoehto ja laatu ei ainakaan ole kysymysmerkki silloin.
Entäs millainen on samsung käytettävyydeltään?
Jos vertaa esim nokiaan tai iphoneen, onko kummankaan kanssa samanoloinen?

Ja onhan Sonyt, LG:t ja mitä kaikkia muita merkkejä.
 
aifoun on kyllä mustakin hyvä mutta on aika raittiin hintanen

einni jos joutuu omalla rahalla ostamaan
Kalliitahan ne on : /

Tuo 4s 299e kai suht edullinen.

Toki tuolla rahalla varmasti muitakin löytyisi ja halvempiakin.

Mutta helppokäyttöisyys plussaa.
Tosin kaikkiin varmasti tottuu.

Itse en vaan tykännyt siitä lumiasta mikä itsellä oli vissiin 5 päivää :D
 
Viimeksi muokattu:
Mun parilla kaverilla on iphoneja ja on ne tykänny. Mr Mytty taas on android-miehiä. Eli kukaan ei pysty tekeen yksiselitteistä päätöstä mun puolesta, nyyh. :D
No ei se vikaan mee kumman vaan otat.

Kysehän on vaan siitä että toisessa joutunee opettelemaan vähän enemmän.

Ja jos harrastaa kuvaamista niin tod näk saat paremman kameran iPhonessa tuossa hintaluokassa.

Ei välttämättä, mutta todennäköisesti.

Ja jos käytät esim instagrammia jne kuvaus appseja niin yleensä iPhone suoriutuu niistä paremmin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä