Ken guru
Miksi se Majuria hermostuttaa ettei kaikki juo alkoholia?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098463:Saatanan kukkahattutäti, painu suosilmäkkeeseen ja pysy siellä
Miksi se Majuria hermostuttaa ettei kaikki juo alkoholia?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098463:Saatanan kukkahattutäti, painu suosilmäkkeeseen ja pysy siellä
Tätä pitää kysyä: Siis miksi juot, koskaJuon, mutta en humalaan asti.
Omasta puolestani sanoisin, että minä pidän alkoholista, sen mausta ja rentouttavasta vaikutuksesta. En pidä kännijuomisesta.Tätä pitää kysyä: Siis miksi juot, koska
viina/viini on pahaa? Ymmärrän kännijuomisen, koska silloin on hauskaa.
Ai, minusta kuiva siideri tai punaviini on hyvää. Kylmä siideri ruokajuomana joidenkin ruokien kanssa, nam. Myös rentouttava vaikutus yhden siiderin tai punaviinilasillisen jälkeen on ihana tunne.Tätä pitää kysyä: Siis miksi juot, koska
viina/viini on pahaa? Ymmärrän kännijuomisen, koska silloin on hauskaa.
Tätä(kään) en ymmärrä. Joskus olen "rentoutunut" liikaakin...Ai, minusta kuiva siideri tai punaviini on hyvää. Kylmä siideri ruokajuomana joidenkin ruokien kanssa, nam. Myös rentouttava vaikutus yhden siiderin tai punaviinilasillisen jälkeen on ihana tunne.
Mä taas en tajua että mitä hermostumista tässä kyselyssä on. Ei aloituksessa sanottu että viikolla juovat ovat kotoisin helvetin esikartanosta.Alkuperäinen kirjoittaja Sirius-eläin;30099809:En tajua mitä väliä sillä päivällä on, eli kyllä, en tosin ole pitänyt kirjaa onko yleisempää viikonloppuna vai muina päivinä