älä unta nää
[QUOTE="...";30097435]en tykkää ja eroa meitin näistä syistä kokoajan[/QUOTE]
Ja yh:na tulet rikkaaksi miehesi elatusavulla.
Ja yh:na tulet rikkaaksi miehesi elatusavulla.
No minulle on tärkeä tiedä taloudelline tilanne tai ainakin että mies halua tehdä jotain että saa elättää perhettä. En voi kuvitella miestä itselle joka olisi työtön tai ei halua töihin lähteä. En tiedä edes miten voi rakastua tälläiseen. Minulla menisi kaikki hermot, ainakin kun vielä äiti olen ja kohta neljäs lapsi tulee joka tarvitse paljon kaikenlaista, ei vain rakkautta niin kuin monet väittävät. Mitä se tekee meidän rakkaudella jos ei ole rahaa unnon ruokaan, vaateihin, emme voi tarpeeksi hyvin huolehtia terveydestä, jos joku yllättävä tilanne tulee, entäs lapsuus? Rahasta myös ei ole kun riitoja ja riitoja varma vielä enemmän jos laiska mies lähellä. Ehkä voi rakastua, mutta rakkaus ei ole aina sama kun alussa, kun ongelmat alkaa tulemaan, taloudellisia, niin luulen mieskin alkaa ällöttää jos on liian köyhä tai ainakin laiska.Mitä jos rakastuu ennen, kun tietää toisen taloudellisen tilanteen? Vaikka toki jos jo perusarvomaailma on se, että mies on perheen elättäjä, se on varmaan asia, joka tulee esiin aika pian, eikä suhde jatku, jos niin perustavaa laatua olevasta asiasta ollaan eri mieltä!
Jätät nyt huomiotta sen, että naisellakin voi olla rahaa - eivät kaikki ole riippuvaisia miehen rahoista. Ja hyvä niin, koska ikinä ei tiedä, mitä elämässä tulee eteen. Joskus se hyvätuloinen, työssäkäyvä mies voi vaikka sairastua pitkäaikaissairauteen - loppuuko rakkaus sitten siihen, ettei mies sairautensa vuoksi voi tienata rahaa?No minulle on tärkeä tiedä taloudelline tilanne tai ainakin että mies halua tehdä jotain että saa elättää perhettä. En voi kuvitella miestä itselle joka olisi työtön tai ei halua töihin lähteä. En tiedä edes miten voi rakastua tälläiseen. Minulla menisi kaikki hermot, ainakin kun vielä äiti olen ja kohta neljäs lapsi tulee joka tarvitse paljon kaikenlaista, ei vain rakkautta niin kuin monet väittävät. Mitä se tekee meidän rakkaudella jos ei ole rahaa unnon ruokaan, vaateihin, emme voi tarpeeksi hyvin huolehtia terveydestä, jos joku yllättävä tilanne tulee, entäs lapsuus? Rahasta myös ei ole kun riitoja ja riitoja varma vielä enemmän jos laiska mies lähellä. Ehkä voi rakastua, mutta rakkaus ei ole aina sama kun alussa, kun ongelmat alkaa tulemaan, taloudellisia, niin luulen mieskin alkaa ällöttää jos on liian köyhä tai ainakin laiska.
Kyllä nainen voi tienaa rahaa hyvinkin. Mutta silloin en mä kuitenkaan halua laiska miestä itselle. Kyllä voi sairastua ja talous voi romahda, voi käydä ihan mitä vain, mutta rakkaus ei loppu siihen, koska silloin ei enää ole miehen vika. Mutta laiskuus on vika joka ei voi korjata millään.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30097855:Jätät nyt huomiotta sen, että naisellakin voi olla rahaa - eivät kaikki ole riippuvaisia miehen rahoista. Ja hyvä niin, koska ikinä ei tiedä, mitä elämässä tulee eteen. Joskus se hyvätuloinen, työssäkäyvä mies voi vaikka sairastua pitkäaikaissairauteen - loppuuko rakkaus sitten siihen, ettei mies sairautensa vuoksi voi tienata rahaa?
Kyllä se vain tuo tai tuskin aitoa onnea, mutta kun on helpompi elää niin olokin paljon onnellisempi. Jostain syystä on harvinaista tavata ihmistä kenellä rahat vähissä ja on onnellinen siihen, toisalta oli kyllä nähty paljo sekopäisiä rikkaita. Rahaa ainakin minulle tarkoittaa turva.Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;30097921:Raha ei onnea,rakkautta tunko ihmiset oikeasti niin helvetin pinnallisia,että taalat ratkasee...
Saati jos ei saisi aika ajoin timantteja sun muita jalokivennäisiä, se kyllä ällöttäisi pahemman kerranNo minulle on tärkeä tiedä taloudelline tilanne tai ainakin että mies halua tehdä jotain että saa elättää perhettä. En voi kuvitella miestä itselle joka olisi työtön tai ei halua töihin lähteä. En tiedä edes miten voi rakastua tälläiseen. Minulla menisi kaikki hermot, ainakin kun vielä äiti olen ja kohta neljäs lapsi tulee joka tarvitse paljon kaikenlaista, ei vain rakkautta niin kuin monet väittävät. Mitä se tekee meidän rakkaudella jos ei ole rahaa unnon ruokaan, vaateihin, emme voi tarpeeksi hyvin huolehtia terveydestä, jos joku yllättävä tilanne tulee, entäs lapsuus? Rahasta myös ei ole kun riitoja ja riitoja varma vielä enemmän jos laiska mies lähellä. Ehkä voi rakastua, mutta rakkaus ei ole aina sama kun alussa, kun ongelmat alkaa tulemaan, taloudellisia, niin luulen mieskin alkaa ällöttää jos on liian köyhä tai ainakin laiska.
Kamala jos sinulle voi näin käydä...Saati jos ei saisi aika ajoin timantteja sun muita jalokivennäisiä, se kyllä ällöttäisi pahemman kerran
Omistatko aitoja turkiksia?Kamala jos sinulle voi näin käydä...
Hohhoija ja aina sama niin kauan kun palstalla olen ollut. Eikö parasta olla sanomatta mitään jos et mua tunne . Mua mikään mies ei ällöttää jos ei ostaa minulle jotain mitä haluan, mua ällöttää laiskuun. Nuorena olisin voinnut katsoa laiskoja miehiä, mutta en ainakaan pian neljän lasten kanssa voi kuvitella että sellainen olisi lähellä. Mä tarvitsen itselle ja lapsille turvan. Kyllä on iso plussa jos saa timantteja antaa ja muutakin. Unohdin senkin mainitsea että vaikka miehen rahoja minunkin hallussa mutta se sormus mistä mainitsit ostin ihan ihan omilla, se on lahja itselle tai palkinto työstä.
Onko mun pakko kaikki kertoa? Miksi kysyt että pääset haukkumaan jos vastan vaikka kyllä?Omistatko aitoja turkiksia?
Ihme kysymyksiä. Mun siskollakin on minkkiturkki, vaikka se on köyhä ku kirkonrotta eikä oo ees miestä =)Omistatko aitoja turkiksia?
Sama mieltä.Mä väitän että ihminen joka sanoo ettei puolison KÖYHYYS (huom, köyhyys, ei vähävaraisuus) haittaisi, tiedä yhtään mitä on olla köyhä tai on itsekin persauki ja pitää yrittää vakuutella itselleen että on hyvä näin.
Mun puolison ei tarvitse olla rikas mutten halua miestä joka on koko ajan elätettävänä ja jonka kanssa pitää laskea jokaikinen sentti. Elämänlaatu laskee siitä stressistä ja huolesta jonka raha-asiat aiheuttaisivat. Lisäksi köyhä mies olisi luultavasti työtön, jos olisi omasta halustaan sitä niin ei olisi sopiva mulle
Ei vaan siksi että perusteletko sen turkisasian eettisyydellä, olisi vaan pieni ristiriita Mutta me kaikkihan jo tiedämmekin, että eettisyydellä ei ole sinulle mitään merkitystä.Onko mun pakko kaikki kertoa? Miksi kysyt että pääset haukkumaan jos vastan vaikka kyllä?