Eli tykkäät asua ahtaasti ysm mitä köyhyys aiheuttaa?Ei mua haittaa köyhyys, jos se mies on mulle rakas.
Ja mikä kenellekin on köyhä...palstalla huomannut, että mun mielestä hyvin toimeentuleva voikin olla "köyhä".
No todellakin; kaikkihan nyt tykkää köyhistä miehistä, rumista miehistä, pahoinpitelevistä miehistä, pienivehkeisistä miehistä,juopoista miehistä,tyhmistä miehistä, narkkari-miehistä jne. Pääasia on, että sulla on se mies!Eli tykkäät asua ahtaasti ysm mitä köyhyys aiheuttaa?
Tykkään asua ahtaasti. Kasvoin tosi isossa talossa, enkä halua itselleni ikinä samanlaista.Eli tykkäät asua ahtaasti ysm mitä köyhyys aiheuttaa?
Mitä tarkoittaa köyhä? Ettei ole venettä ja mökkiä?Tykkäisitkö sinä?
Kannattaa katsos tehdä sellaista työtä, josta fyrkat päätyy omaan taskuun.Mun ukkoni on elämässään ollut 4kk työttömänä mutta silti se on köyhä.
Tuossa se taas nähdään, että sulla pitää olla rikas mies joka elättää sut ja kustantaa sun shoppailut. Rakkaus on aivan toissijainen asia sulle.No en, kun en keksi mitä teen sellaisen kanssa :ashamed:. Mutta tämä on mun mielipide vain.
Ei ollut elintaso parempi miehen entisessä töissä olessakaan.Kannattaa katsos tehdä sellaista työtä, josta fyrkat päätyy omaan taskuun.
Mikäli tekee jatkuvasti pitkää päivää, eikä ole yhtään rahaa hyvään elämään, voi vaan miettiä, mikä meni vikaan.
Ei miehen köyhyys automaattisesti määritä tulevaisuuden elintasoa. Voihan nainen ostaa isomman asunnon vaikka omalla rahallaan.Eli tykkäät asua ahtaasti ysm mitä köyhyys aiheuttaa?
Niin, toistan: kannattaa tehdä sellaista työtä, josta saa rahaa hyvään elämään. Ei kannata olla tyhmä.Ei ollut elintaso parempi miehen entisessä töissä olessakaan.
No jospa mies vielä kolmannen ammatin hommaisi.Niin, toistan: kannattaa tehdä sellaista työtä, josta saa rahaa hyvään elämään. Ei kannata olla tyhmä.
Mitä jos rakastuu ennen, kun tietää toisen taloudellisen tilanteen? Vaikka toki jos jo perusarvomaailma on se, että mies on perheen elättäjä, se on varmaan asia, joka tulee esiin aika pian, eikä suhde jatku, jos niin perustavaa laatua olevasta asiasta ollaan eri mieltä!Rakkaus on tärkeä, ilman rakkautta en menee naimisiin kenen kanssa vain . Mutta en halua köyhä miestä
Samoilla linjoilla. Musta olisi epäreilua vaatia toista tekemään kovemmin töitä siksi, että mulla ois asiat paremmin. Mun tuloilla asutaan melko ahtaasti, miksi (vain) sen toisen velvollisuus ois hankkia joku lukaali?Mielestäni miehellä pitää olla tulot vähintään samaa luokkaa kuin naisen sekä omaisuutta suurinpiirtein saman verran vähintään. Sama toiseen suuntaan.