Tykkääkö naiset yleensä köyhistä miehistä?

• Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
soul
Tykkään, rakastan miestäni. Mutta sinä ammattivalittaja - miten teillä ei koskaan se elintaso parane, jos miehesi on yrittäjä ja työskentelee 12 h/pv? Paljonko nuohoojat tienaa?

[QUOTE="nainen";30097615]Mitä tarkoittaa köyhä? Ettei ole venettä ja mökkiä?[/QUOTE]

Niimpä...oleellinen kysymys...
Muistan oikein hyvin, miten joskus otti pattiin kun kavereilla oli merkkivaatteita ja meikkejä, ja rahaa käydä ulkona mona kertaa viikossa. Tarkemmin ajateltuna kuitenkin ne asui vanhempiensa luona ja niiden kaikki rahat meni elämiseen, meillä oli asunto, auto ja vene ja matkusteltiin -mutta rahaa ei ollu ikinä, eikä kyllä oo vielläkään....

[QUOTE="Huh huh";30097661]Tuossa se taas nähdään, että sulla pitää olla rikas mies joka elättää sut ja kustantaa sun shoppailut. Rakkaus on aivan toissijainen asia sulle.[/QUOTE]

Rakkaus on tärkeä, ilman rakkautta en menee naimisiin kenen kanssa vain :). Mutta en halua köyhä miestä ja sen tietä jopa oma mies ihankin hyvin ja sama mieltä mun kanssa että miehelle on pakko tienata että perhe voi hyvin ja voi jotain antaakin. Mun mies inhoa kaikki tasaarvot täällä, niin kuin minäkin. Nainen pysyy naisena ja mies miehenä. Nainen voi olla helposti työtönkin ja hoida kotiin, mies on elättäjä. Itse vaikka olen tätä mieltä olen silti yrittäjä, ihan siks kun rakastan tehdä omiakin juttuja ja yrittää. Työtön en voi olla vaikka biljardööri mies olisi.

Rakkaus on tärkeä, ilman rakkautta en menee naimisiin kenen kanssa vain :). Mutta en halua köyhä miestä
Mitä jos rakastuu ennen, kun tietää toisen taloudellisen tilanteen? Vaikka toki jos jo perusarvomaailma on se, että mies on perheen elättäjä, se on varmaan asia, joka tulee esiin aika pian, eikä suhde jatku, jos niin perustavaa laatua olevasta asiasta ollaan eri mieltä!

Mielestäni miehellä pitää olla tulot vähintään samaa luokkaa kuin naisen sekä omaisuutta suurinpiirtein saman verran vähintään. Sama toiseen suuntaan.
Samoilla linjoilla. Musta olisi epäreilua vaatia toista tekemään kovemmin töitä siksi, että mulla ois asiat paremmin. Mun tuloilla asutaan melko ahtaasti, miksi (vain) sen toisen velvollisuus ois hankkia joku lukaali?

Yhteistyössä