Kyllä se huomiseen mennessä paraneeOi kyllä. Paraneekohan tää heikotus ikinä :snotty: :ashamed:
:hug:
Kyllä se huomiseen mennessä paraneeOi kyllä. Paraneekohan tää heikotus ikinä :snotty: :ashamed:
Panin pyöräyttäen myös vadelmarahkaa
Mulla olis jälkkäriä.Lohta en viittiny ostaa kun pakkanen täynnä taimenta ja taimenta en tänään tee koska ne on pakkasessa Kanttarellejä en ole käynyt edes etsimässäkään ja se kuuluu niihin mitä en kaupasta osta.
Jooten kehittelen oman version perunasalaatista Jotain paistelen siihen rinnalle. Jos tulee hyvää niin tulen hehkuttamaan sitä palstalle
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30097860:Panin pyöräyttäen myös vadelmarahkaa
En miekään mikään keittiöihme ooMiks kaikki muut osaa tehdä ruokaa, mutta mä hädintuskin osaan vettäkään keittää :ashamed:
Mä en osaa tehdä hyvää ruokaa. :snotty:Miks kaikki muut osaa tehdä ruokaa, mutta mä hädintuskin osaan vettäkään keittää :ashamed:
*ojentaa kulhollisen*
Mie osaan. Liiankin hyvää :ashamed:.Mä en osaa tehdä hyvää ruokaa. :snotty:
Tulenko selän pesuun? Ja miunki pitää käydä suihkus.
Täällä sitten kolmasEn miekään mikään keittiöihme oo
Mä olen 44v. enkä osaa. On ollut aikaa harjotella.harva niitä hyviä pöperöitä loihtii olman että on pitänyt vuosikausia harjotella
Mennäänkö jo valmiiks peiton alle odotteleen nukkumasaa ja sen kasseja? :xmas:huh, iskee väsyä, en sentään nukahtanut lasta nukuttaessa.
joskos sitä vähän musiikkia ja yrittäs taistella hereillä vielä jonkin aikaa.
Siulla kyllä vaikuttaa kuuleman perusteella olevan onneksi taitava kokki ns. omasta takaa .Mä olen 44v. enkä osaa. On ollut aikaa harjotella.
Juu niin on.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30097939:Siulla kyllä vaikuttaa kuuleman perusteella olevan onneksi taitava kokki ns. omasta takaa .
täähän on houkutteleva pyyntö mutta toi nukkumasan kassit on hieman luotaan pois työntävä kielikuvaMennäänkö jo valmiiks peiton alle odotteleen nukkumasaa ja sen kasseja? :xmas:
Voisin
panna
vähän
munaa
tulemaan
iltapalalle!