The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
piti lukea kahesti ennenkuin hoksin
Mulla on vaan niin älykäs huumorintaju :whistle:.

No ei kai. Kun oikeesti mulla puolestaan on usein ongelmia ymmärtää lukemaani, jos on yhdyssana kirjoitettu väärin, koska se virhe usein muuttaa koko lauseen merkityksen :D. Kai mä olen vaan yksinkertainen :ashamed:

En siis hauku ketään tai mitään :attn:. Elkää lynkatko mua!
 
olikssulla palstaklassikko eli kananpersetukka?
Oli enkä tiennyt että se on jotenkin kielletyllä listalla ennenkuin luin täältä:D mutta mulla oli yksvärinen:attn:
Mää leikkaisin heti sen takas jos olis se entinen kampaaja joka osas leikata sellasen mutta nyt en uskalla antaa leikata kenenkään.Kerran annoin ja se veti ihan liikaa ja sit piti kulkee pää peitettynä kun pilas mun tukan.
 
Oli enkä tiennyt että se on jotenkin kielletyllä listalla ennenkuin luin täältä:D mutta mulla oli yksvärinen:attn:
Mää leikkaisin heti sen takas jos olis se entinen kampaaja joka osas leikata sellasen mutta nyt en uskalla antaa leikata kenenkään.Kerran annoin ja se veti ihan liikaa ja sit piti kulkee pää peitettynä kun pilas mun tukan.
näkisit mun tukan niin olisit ihan tyytyväinen siihenkin mikä sulla oli
 
Näin yksi päivä kaljamahan kaupungilla, aloin siinä miettimään. Aha, tuonnäköinen on kaljamaha.
Hieman myöhemmin näin taas kaljamahan, ei tää on hieman erinäköinen kun se jonka näin hetki sitten.
Tällä oli pitkä letti poninhäntä. Tuolla kävellessä kaljamahoja tuli vastaan tämän tästä. Perskele, niillä täytyy varmaan olla sukukokous.
Myöhemmin menin eräässä kapakassa vessaan. Veskin peilistä tähyilin itseäni, perskele, huomasin muistuttavani samaa kaljamahaa jonka tapasin ensimmäisenä.

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
prkl! en oo syönyt mitään tänää siis kunnon ruokaa.piti sitä rillaamista mutta rillaaja ei oo kotona ja tulee vasta "myöhemmin" joten tässä nyt sitten pitää arpoa et haenko jotain syötävää vai odotanko vastausta et rillataanko nyt kuitenkaa. jos syön niin taatusti rillataan ja jos en syö niin sitten ei varmaan rillailla.
 
Miulla oli ennen puoleen selkään hiukset, parturi ei ois millään halunnu leikata lyhyeks.. Varmaan sen kymmenen kertaa varmisti ett oon tosissani, senkin jälkeen vielä ku takaa ekan tukon napsas.. :D Vaan kyllä sitä karvaa siinä lattialla oli, ku nää ei mitkää ohuet ees oo..
 
kahvikirahvi
no en mä tiedä....eiks siellä pyöri sellaset dindong tyypit? varatut ja muuten vaan törpöt?
enkä rupee maksaa jostain littymisistä.
No mulla tosiaan oli se stalkkausprofiili suomi24:ssä, kyllähän siellä vaikka mitä pervopenoja on liikkeellä. Mutta siellä on myös tosi paljon täysjärkisen oloisiakin ihmisiä joilla on asialliset profiilit ja tositarkoituksella etsii kumppania. Liittyminen ei maksa mitään, ja siellä saa laadittua ihannekumppanin ominaisuuksia alkean iästä ja maakunnasta silmien väriin ja ruumiinrakenteeseen, ja estää viestit ihannetta vastaamattomilta henkilöiltä. Ja voi merkata etsiikö seksiä, kaverisuhdetta, treffiseuraa vai elämänkumppania tms.
Kannattaa ainakin kokeilla jos tuntuu että ei kadulta kehtaa ketään komeeta miestä ottaa mukaansa :)
 
kahvikirahvi
[QUOTE="Miuku";30094730]Juurikin näin tapahtui kaupassa tänään, eikä sitten edes maistunut, ja mun piti myös uhrautua ja syödä se f..king pulla![/QUOTE]

Kyllä äitinä olo on rankkaa!
 
kahvikirahvi
Mulla muuttu! Jännää, mulla oli irokeesi ja lyhyt tukka jo sillon kun alettiin ämpärin kaa seurustelemaan, mutta kummasti siinä jossain vaiheessa sitä alko mun tukattomuus vituttaa ja koitin sitten vähän kasvatella hiuksia sen mieliks (tosin leikkasin ne monta kertaa siinä välissäkin :D ). Oli mulla sellai emotukka-asteella kasvatus pisimmillään, mutta heti kun äijä häipy niin niks naks, ja nyt oon tyytyväinen pehkooni (sillon kun se ei oo kiharalla).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mulla tosiaan oli se stalkkausprofiili suomi24:ssä, kyllähän siellä vaikka mitä pervopenoja on liikkeellä. Mutta siellä on myös tosi paljon täysjärkisen oloisiakin ihmisiä joilla on asialliset profiilit ja tositarkoituksella etsii kumppania. Liittyminen ei maksa mitään, ja siellä saa laadittua ihannekumppanin ominaisuuksia alkean iästä ja maakunnasta silmien väriin ja ruumiinrakenteeseen, ja estää viestit ihannetta vastaamattomilta henkilöiltä. Ja voi merkata etsiikö seksiä, kaverisuhdetta, treffiseuraa vai elämänkumppania tms.
Kannattaa ainakin kokeilla jos tuntuu että ei kadulta kehtaa ketään komeeta miestä ottaa mukaansa :)
Miks sulla oli stalkkausprofiili:O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä