Kalliit vaatemerkit(Guess,Marco Polo jne.) Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Merkkivaate
  • Ensimmäinen viesti
Merkkivaate
Mitä mieltä olette merkkivaatteiden käyttäjistä? Ovatko he jotenkin ylpeitä, itsekeskeisiä, muiden "yläpuolella olevia" ihmisiä tai lissuja? Musta ei ainakaan ole... Oon myös törmännyt niihin haukkumasanoihin kuten guessilesbo. Aika kateellinen täytyy olla, että päin naamaa tulee haukkumaan tuollain! Mun mielestä ihminen saa käyttää Guessin, Guccin tai Ralph Laurenin vaatteita ihan rauhassa, eikä kenenkään tarvitse tulla aukomaan päätänsä.

Merkkivaate
Oletko kysynyt heiltä, että onko ne ilkeitä katseita oikeasti? Ja kun kyse on kuitenkin ihan keskihintaisista vaatteista.
Mitä mieltä olet, onko hulluutta ostaa 80 tai 100e paita? Paidathan yleensä maksavat 15e-40e, kannattaako ostaa 80e paita joka on merkkituote ja hyvänlaatuinen vai mennä suoraan ginasta ostamaan 15e paita, jossa käsien saumat ovat ihan vinossa ja laatu muutenkin vaihtelevaa? Ja kyllä, ilkeitä katseita ovat kohdanneet.

Mitä mieltä olet, onko hulluutta ostaa 80 tai 100e paita? Paidathan yleensä maksavat 15e-40e, kannattaako ostaa 80e paita joka on merkkituote ja hyvänlaatuinen vai mennä suoraan ginasta ostamaan 15e paita, jossa käsien saumat ovat ihan vinossa ja laatu muutenkin vaihtelevaa? Ja kyllä, ilkeitä katseita ovat kohdanneet.
100e paidasta on keskihintainen ja aika tavalla on heidänkin T-padoissa saumat vinkuralla. Tiedätkö mistä se johtuu? Se johtuu siitä kun tehtaassa laakataan kangas leikkuupöydälle, kangas pakotetaan langansuuntaisesti jolloin kun se kastuu se menee vinksin vonksin. Andiatta on teetetty pienissä ompelimoissa ja vaatteita ei tehdä isoa määrää joten laakaus ei ole silloin välttämätön vaan voidaan leikata suoraan langansuuntaisesti. On vaikea uskoa, että saisit ilkeitä katseita sillä nuo merkit on kaikkien saatavilla jotka töissä käy.

yeah right
[QUOTE="Kukka";30094412]Tarkoitatko, että ovat niin huonoja?[/QUOTE]

Ei, vaan ovat niin järkyttävän rumia. Kukin käyttäköön sellaisia vaatteita kuin tykkää ihan vapaasti, mutta itse en todellakaan kadehdi keltään jotain Guessin blingblingiä.

[QUOTE="hymy";30094425]Booty, montako Andiatan vaatetta omistat ja mmitä kaikkia?[/QUOTE]

Andiatta ei ole mun juttu mutta olen tehnyt Andiattaa ysäriluvulla. Kyllä liputan Suomalaisen Andiattan puolesta, sekä myös Kisu Ahon ja Nessi Hovin.

Hilfiger
100e paidasta on keskihintainen ja aika tavalla on heidänkin T-padoissa saumat vinkuralla. Tiedätkö mistä se johtuu? Se johtuu siitä kun tehtaassa laakataan kangas leikkuupöydälle, kangas pakotetaan langansuuntaisesti jolloin kun se kastuu se menee vinksin vonksin. Andiatta on teetetty pienissä ompelimoissa ja vaatteita ei tehdä isoa määrää joten laakaus ei ole silloin välttämätön vaan voidaan leikata suoraan langansuuntaisesti. On vaikea uskoa, että saisit ilkeitä katseita sillä nuo merkit on kaikkien saatavilla jotka töissä käy.
...Ja jotka eivät käy töissä.
Ei kaikki kotonaolijat tarvitse sossua/ elättäjää.
On myös muita keinoja pärjätä hyvin, laillisia keinoja.

Ent. Ksantippa S.
Yllättävän kalliita nuo keskihintaiset, kun katsoo käyttöikää. Marc O'Pololta mulla oli trikoomekko, meni melko äkkiä huonoon kuntoon. Guess on vielä rääsympi, yhdet hyvät Guessin farkut olen kirpparilta löytänyt, mutta t-paidat ovat jo kaupan rekissä nuhjuisia. Samoin Gant on nykyään melkoista kiinakuraa, katselin juuri 250 euron mekkoa, jossa oli hirveä ompelujälki.

Kai se on opeteltava ompelemaan.

Jokainen laittakoot päälleen mitä tykkää.
Niinpä. En jaksa olla mitään mieltä kenestäkään. Noista merkeistä tosin Guess on sellainen että sillä on minun mielikuvissa vähän huono ... leima, mutta silti: aivan sama.

Pukeudun itsekin joihinkin merkkeihin, joiden tiettyihin vaatekappaleisiin olen tykästynyt. Jos joku siitä jotain ajattelee niin en voi sille tietenkään mitään, mutta aika velho saa olla että tihrustaa ne merkit minun päältä, sillä en halua itse pukeutua näkyvään merkkiin.

Viimeksi muokattu:
"..."
Guessihuora :D

Juu Guessiä en minäkään käyttäisi, mutta muita "merkkivaatteita" kylläkin. Just tulin ostoksilta ja alesta tarttui mukaan PBO:a, Malene Bigeriä, Marc O'poloa, Filippa K:ta, Tiger of Swedeniä ja Marimekkoa. Niin ja yksi Rilsin silkkipaita kun oli -70%.

En ole kertaakaan kuullut mitään negatiivista pukeutumisestani, päin vastoin.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mitä mieltä olette merkkivaatteiden käyttäjistä? Ovatko he jotenkin ylpeitä, itsekeskeisiä, muiden "yläpuolella olevia" ihmisiä tai lissuja? Musta ei ainakaan ole... Oon myös törmännyt niihin haukkumasanoihin kuten guessilesbo. Aika kateellinen täytyy olla, että päin naamaa tulee haukkumaan tuollain! Mun mielestä ihminen saa käyttää Guessin, Guccin tai Ralph Laurenin vaatteita ihan rauhassa, eikä kenenkään tarvitse tulla aukomaan päätänsä.
Mitä tarkoittaa "lissu"?

"..."
[QUOTE="...";30094662]Guessihuora :D

Juu Guessiä en minäkään käyttäisi, mutta muita "merkkivaatteita" kylläkin. Just tulin ostoksilta ja alesta tarttui mukaan PBO:a, Malene Bigeriä, Marc O'poloa, Filippa K:ta, Tiger of Swedeniä ja Marimekkoa. Niin ja yksi Rilsin silkkipaita kun oli -70%.

En ole kertaakaan kuullut mitään negatiivista pukeutumisestani, päin vastoin.[/QUOTE]

Ai se olikin guessilesbo :D

Hmm, luulisi, että ne, jotka eivät itse kyseisiä merkkejä käytä, eivät edes tunnistaisi niitä merkkejä saati että osaisivat sanoa, mitä ovat maksaneet. Vaikea uskoa, että ketään mulkoiltaisiin ilkeästi satasen maksaneen vaatteen takia - jotkut "alakulttuurivaatteet" ovat vielä kalliimpia tai ainakin samassa hintaluokassa (esim. jotkut goottivaatteet), eikä niistä ainakaan mitään ilkeää tuijotusta saa osakseen. Ja nuo merkkivaatteet eivät edes ole sillä lailla erikoisia, että pistäisivät katukuvassa silmään niinkuin vaikka jotkut goottityyliset asukokonaisuudet.

Yhteistyössä