Ne tekee kaiken ton ihan vaan piruuttaan. Koska ne nauttii siitä, kun sä kärsit.Riittääkö hiekkalaatikolla asioiminen sisäsiistiksi kutsumineen? Mua meinaan välillä kyrsii kun nää sotkee ihan vitusti vaikka tarpeet meneekin oikeeseen osoitteeseen. Nää leikkii ruokakupeilla ja kaataa ne ihan vasiten lattialle raksuineen päivineen ja levittää keittiöön. Nykä tekee myös niin että hiekkalaatikolta poistuessaan se pistää tassut nyrkkiin, ja loikatessaan avaa ne ja oikein roiskauttaa ne hiekat pitkin kylppäriä. ARGH.
Täydellinen kuvaus kissan luonteestaNe tekee kaiken ton ihan vaan piruuttaan. Koska ne nauttii siitä, kun sä kärsit.
Raivostuttavat, mutta silti niin ihanat kissat . Vähänku miehet.Täydellinen kuvaus kissan luonteesta
Koiran voi kouluttaa ja tuleekin kouluttaa. Koiran ajatuksenjuoksu menee vähän silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten toi on jumala.Raivostuttavat, mutta silti niin ihanat kissat . Vähänku miehet.
Kissat ei kumartele. Vaikka niitä vähän ravistelis niskavilloista asenne on Haista sinä v*ttu, minähän kiipeen näitä verhoja pitkin jos siltä tuntuuKoiran voi kouluttaa ja tuleekin kouluttaa. Koiran ajatuksenjuoksu menee vähän silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten toi on jumala.
Miehiä voi yrittää kouluttaa. Huhu kertoo, et joku mies olis joskus oppinutkin jotain, mut toistaiseksi kyseessä on vaan huhu.
Kissat taas... niitten ajatuksenjuoksu menee jokseenkin silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten mä olen jumala.
Tykkään kissoista.
Ostoslista, kunhan kauppa aukenee:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30093139:On se komiaa kun on aamu |O
Huomenta AK. Jätä Jallun väliin. Osta kahvia ja limua.Ostoslista, kunhan kauppa aukenee:
Röökiä
Jallua (juu toinen kauppa)
Pitsaa
Sit maailma on hetken täydellinen.
Niin.Kissat ei kumartele. Vaikka niitä vähän ravistelis niskavilloista asenne on Haista sinä v*ttu, minähän kiipeen näitä verhoja pitkin jos siltä tuntuu
Huomenta ihanuus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30093157:Huomenta AK. Jätä Jallun väliin. Osta kahvia ja limua.
Vaikka mehua sit :hug:.Huomenta ihanuus.
En juo limua. Enkä maitoa. Ja sen kyl huomaa.
Kyseessä on kaksvaikutteinen juttu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30093170:Vaikka mehua sit :hug:.
Vain märät mirrit kiinnostaa...Huomenta :flower:
Teilläpäs on täällä ollu taas vilkas yö, mirrit vaan mielessä..
Ihanaa, on jo tiistai.. Maanantai sai miut perin epäsosiaaliseks.
Joo. Mä olen kranttu ja vaatelias.No johan sitä on ronkeliks ruvettu...
Ei kannattas..Joo. Mä olen kranttu ja vaatelias.
Jep, saa sulakkeet olla irki molemmista huoneista kunnes tilanne selviää..ihanan sähköissä on vikaa ja asia pitää tutkia ASAP ettei pala koko höskä