The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Riittääkö hiekkalaatikolla asioiminen sisäsiistiksi kutsumineen? Mua meinaan välillä kyrsii kun nää sotkee ihan vitusti vaikka tarpeet meneekin oikeeseen osoitteeseen. Nää leikkii ruokakupeilla ja kaataa ne ihan vasiten lattialle raksuineen päivineen ja levittää keittiöön. Nykä tekee myös niin että hiekkalaatikolta poistuessaan se pistää tassut nyrkkiin, ja loikatessaan avaa ne ja oikein roiskauttaa ne hiekat pitkin kylppäriä. ARGH.
Ne tekee kaiken ton ihan vaan piruuttaan. Koska ne nauttii siitä, kun sä kärsit.
 
Just kun pääsin sanomasta |O. Käväsin suihkussa, ja sieltä tullessa astuin sitten johonkin hiiskatin paskaklimppiin! Keskellä olohuonetta strategisesti aseteltuna mun kulkuväylälleni! Saakelin katti!

Sentäs ei ollut maalailtu lattioita sillä tällä kertaa :kieh:
 
Raivostuttavat, mutta silti niin ihanat kissat :D. Vähänku miehet.
Koiran voi kouluttaa ja tuleekin kouluttaa. Koiran ajatuksenjuoksu menee vähän silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten toi on jumala.

Miehiä voi yrittää kouluttaa. Huhu kertoo, et joku mies olis joskus oppinutkin jotain, mut toistaiseksi kyseessä on vaan huhu.

Kissat taas... niitten ajatuksenjuoksu menee jokseenkin silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten mä olen jumala.

Tykkään kissoista.
 
Koiran voi kouluttaa ja tuleekin kouluttaa. Koiran ajatuksenjuoksu menee vähän silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten toi on jumala.

Miehiä voi yrittää kouluttaa. Huhu kertoo, et joku mies olis joskus oppinutkin jotain, mut toistaiseksi kyseessä on vaan huhu.

Kissat taas... niitten ajatuksenjuoksu menee jokseenkin silviisiä, et vau, toi antaa mulle ruokaa joten mä olen jumala.

Tykkään kissoista.
Kissat ei kumartele. Vaikka niitä vähän ravistelis niskavilloista asenne on Haista sinä v*ttu, minähän kiipeen näitä verhoja pitkin jos siltä tuntuu
 
Huomenta!

Tässä mietin, että oiskohan yläkerran sähköissä jotain vikaa,
kun likan huoneen kattolamppu sammuu kun astuu aikalailla keskelle huoneen lattiaa?

Samalla lakkaa toimimasta kaksi pistorasiaa.

Asiaa lienee yhteyksissä alakerran makkariin, koska siellä kattolampun piuhat sanoo räps räps satunnaisesti, oli valo päällä tai ei,
ja mietin että tuo räps räps tapahtuu kans varmaan sillon kun joku astuu ylhäällä siihen lattian keskuskohtaan. Ovatten siis päällekäin nuo huoneet.

Jos menis napsiin vaikka sulakkeita irti, jotenkin ei oo turvallinen olo.
Ja tars varmaan kysellä koska herra vuokraisäntä palailee ulkomaan matkoiltaan... :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä