Mies ammtiltaan SIIVOOJA

• Viestiketjun aloittaja onko mies ollenkaan
  • Ensimmäinen viesti
nnnn...
Mielummin pakottaisin mieheni siivoojaksi kuin katsoisin miten se työttömänä hajottaisi päänsä.
Aika monelle miehelle on kuitenkin kunnia-asia tuoda kotia rahaa, varmistaa että katto pysyy pään päällä

"annaliisa"
Mielummin pakottaisin mieheni siivoojaksi kuin katsoisin miten se työttömänä hajottaisi päänsä.
Aika monelle miehelle on kuitenkin kunnia-asia tuoda kotia rahaa, varmistaa että katto pysyy pään päällä
Buahahaha. Ei pysy kauaa siivoojan palkoilla. Miehen pää hajoo kun palkka ei riitäkään mihinkään ja työ on taskasta. Tiedättejö miten paljon siivooja saa palkkaaa, terve.

arvostus kunniaan
En nyt ollenkaan ymmärrä näitä kysymyksiä "onko mies ollenkaan?" Ettekö te arvosta ollenkaan ihmistä, joka on tekemässä tärkeää ja arvokasta työtä? Kyllä se siivoaminenkin kuulkaas sellaista on, vaikka itse en ole koskaan siivoojana ollutkaan.

Mihin tämä maailma on menossa?
Mies siivoojana.
Nainen pappina.
Koira opastamassa sokeaa.
Aika rajoja rikkovaa porukkaa.

Kai ne keksii viellä, että neekerit vois ajaa bussia ;-)

"akka"
[QUOTE="jannis";30152852]Oikeesti hei, arvokasta työtä? Millä tavalla? Homman oppii viides minsas ja palkka on pieni. Tosi arvokasta joo. Uskotteko itekkää tohon?[/QUOTE]

Ilman siivoojia maailma hukkuis paskaan.Totta on että palkka on surkea mutta arvostan kyllä että joku sitä työtä tekee.

ajattele
Esim. Mäkkäris ei o siivoojii ollenkaa eikä ne huku paskaan. Tarpeellinen homma? Tuskin moneska paikkaa. Olin pari vuotta ja sain vähä yli donan kätee kuus. Sen perusteel ei o tärkeet.

"Heidi"
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30092319:
no peruspesut ja vahaukset on ainakin raskasta fyysistä työtä, enemmän niitä miehet kai yleensä tekeekin?
Ei olis este inakaan minulle
Eipä oo meillä kaupungin palkkalistoilla montaa mieslaikkaria, olisko korkeintaan kolme. Että kyllä ne peruspesut, vahanpoistot ja vahaukset jää meille naisille.

Eikä noi nyt niin raskaita hommia ole kunhan on kunnon vehkeet millä tekee.

Miehiä on usein teollisuussiivoojina, se on raskasta työtä. Ja siinä on palkkakin parempi.

Yhteistyössä