:heart::heart:
Mä näin tänään asfalttimiehiä ilman paitaa ihan tuossa vieressä. Tai oli ne heijastinliivit vähän häiritsemässä näköaloja. : /Ulos jos menis niin vois nähä paidattomia miehiä, mut kuka nyt jaksaa. Sohvalla on mukavampaa. Voi niitä miehiä googlettaakin!
Oi niitä aikojavitsi se pyllyjuna oli aika jees
:hug::heart:
Tuli vaan suru puseroon kun kuuntelin tuota.
Tässäkin kiva versio tuosta.:heart:
Tuli vaan suru puseroon kun kuuntelin tuota.
Ja kun tekee, siitä saa seuraavallekin päivälle vieläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30092064:Kauhia vaiva onkin . Sit pistät vaan makkaraa poskeen .
sit riittäis varmaan yks salaatinlehtiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30092064:Kauhia vaiva onkin . Sit pistät vaan makkaraa poskeen .
Tähän aikaan vuodesta miun suuri herkku on ihan tomaatti, kurkku, kesäsipulin varsi ja pirkan salaattijuusto . Siinä mitään salaatinlehtiä edes tarvitse. Niin hyvän makuisia on vihannekset. Eikä tarvitse edes välttämättä tuota juustoa.Ja kun tekee, siitä saa seuraavallekin päivälle vielä
:Otsih
Mulla ei ooooo mäki haluun ihan mitä vaan mikä pitää tuon äänentsih
no mutta mä en nyt yhelle jaksa vääntää sitä ja kantaa ees taas mukanani. otetaan poskeen sitten.....Ja kun tekee, siitä saa seuraavallekin päivälle vielä
Oisit mennyt sanomaan, että tollaset heijastinliivit rumentaa näköaloja! Pois sellasseet.Mä näin tänään asfalttimiehiä ilman paitaa ihan tuossa vieressä. Tai oli ne heijastinliivit vähän häiritsemässä näköaloja. : /
Mä laitan melkeinpä aina jäävuorisalaattia/jääsalaattia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30092118:Tähän aikaan vuodesta miun suuri herkku on ihan tomaatti, kurkku, kesäsipulin varsi ja pirkan salaattijuusto . Siinä mitään salaatinlehtiä edes tarvitse. Niin hyvän makuisia on vihannekset. Eikä tarvitse edes välttämättä tuota juustoa.
Ja kyllä ois aina voinut vedota työsuojeluun. Kuumaa jo muutenkin ja toiset reppanat pakotetaan tuommosii kuumia liivejä pitämään :'(.Oisit mennyt sanomaan, että tollaset heijastinliivit rumentaa näköaloja! Pois sellasseet.
Ja se huurteinen tölkki/pulloMulla ei ooooo mäki haluun ihan mitä vaan mikä pitää tuon äänen
NiihJa se huurteinen tölkki/pullo
Niinpä, todellakin joutunutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30092137:Ja kyllä ois aina voinut vedota työsuojeluun. Kuumaa jo muutenkin ja toiset reppanat pakotetaan tuommosii kuumia liivejä pitämään :'(.
Pyörtyvät vielä reppanat ja Fami ois joutunut elvyttämään :O.
Näytänkö mun rusketusraidat?