The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Ite en ehkä Alankoja huolis. Mutta kyllä mä ton Jackin olisin testannut silloin kun se näytti vielä tältä



Harmi etten ollu vielä olemassa tuohon aikaan. Nyt se lähes 80-v pappara alkaa jo olla ehkä vähän vanha.
..njaaa...jos sitä Jaakkoa oikein lähtiskin urakalla piirittämään ja pyörittämään ympäri sormea ja muutakin paikkaa, niin siinähän vois olla saumaa sille äkkirikastumiselle :rolleyes: :O

Tosin - siinä vois olla sitten semmonenkin riski - näin olen Jaakonkin käänteistä itselleni tulkinnut - että mieshän vain heräisi kukoistukseensa ja vauhtiinsa vallan ja kunnossansa meniskin sihkuttelemaan...ja ite oliskin se joka olis jo aivan raatona :D

Mutta joojoo - seksikäs osaa hänkin olla!
 
Ite en ehkä Alankoja huolis. Mutta kyllä mä ton Jackin olisin testannut silloin kun se näytti vielä tältä



Harmi etten ollu vielä olemassa tuohon aikaan. Nyt se lähes 80-v pappara alkaa jo olla ehkä vähän vanha.
Mulle olis kelvannu teininä mm Don Jonhsson (Miami Vice), Mac Gyver, jopa Hasselhoff :D

Olihan niitä muitakin, nuo nyt tuli mieleen ekana.
 
Kaks kymysystä.

Kuinka lujaa ihminen voi olla juovuksissa?
Mikä päivä on ensi viikolla?
Se selviää sillä, jos meet vaikka kaatuileen nokkos- tai ruusupusikkoon, niin sen juopumislujuuden voi määritellä siitä että kuinka nopeasti alkaa sattua. Jos sattuu vasta seuraavana päivänä, on saavuttanut maksiminopeuden.

Ensi viikolla on kaikki päivät.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ite en ehkä Alankoja huolis. Mutta kyllä mä ton Jackin olisin testannut silloin kun se näytti vielä tältä



Harmi etten ollu vielä olemassa tuohon aikaan. Nyt se lähes 80-v pappara alkaa jo olla ehkä vähän vanha.
Vanha??? Pappara???

Neitosella on elämästä vähän opettelemista.

Katso alkuun "Noidat"- leffa ja jos se ei "vanhaan" riitä, niin tule käymään nurkkabaarissani. Mä sulle vanhat näytän.
 
..njaaa...jos sitä Jaakkoa oikein lähtiskin urakalla piirittämään ja pyörittämään ympäri sormea ja muutakin paikkaa, niin siinähän vois olla saumaa sille äkkirikastumiselle :rolleyes: :O

Tosin - siinä vois olla sitten semmonenkin riski - näin olen Jaakonkin käänteistä itselleni tulkinnut - että mieshän vain heräisi kukoistukseensa ja vauhtiinsa vallan ja kunnossansa meniskin sihkuttelemaan...ja ite oliskin se joka olis jo aivan raatona :D

Mutta joojoo - seksikäs osaa hänkin olla!
Pitäisköhän kokeilla onneaan! Jos pääsis Jackin kanssa pikanaimisiin, kohta se kuitenkin kuolee ja sitten mua odottais mojova perintö :xmas:

Mutta kattokaa nyt tota sänkeä, nam |O
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä