Joku vois tietty raahata mut tonne suihkun puolelle kun ite en jaksa. tai jos jaksan raahautua sinne niin epäilen etten jaksa pestä. Vaikiaa on|O
Täällä ei ollut vaikka yksi tosi rivakka sadekuuro tuli.Yes!!! Ukkonen täällä
Tääl oli viime yö, ja huomiseks luvataan taas!Yes!!! Ukkonen täällä
Älä vaan missään nimessä lähetä tänne tai sitten saat itekin tulla. Ja siis tulla ei tulla:attn:Yes!!! Ukkonen täällä
lähetäppä tänne se seuraavaks!Yes!!! Ukkonen täällä
Aika henkilökohtaista tuo tuleminenÄlä vaan missään nimessä lähetä tänne tai sitten saat itekin tulla. Ja siis tulla ei tulla:attn:
Sä et o koskaan soittanu humppabändissä? Hitto vie ja humppa tuo.aakoolla on vaan outo kohtalo
mää oon saanu olla ihan rauhassa ukkomiehenä, kukaan ei ole koskaan hätyytellyt
Mun mielestä sulla näyttää suun soittaminenkin luonnistuvan ihan kohtalaisesti.mää ossaan soittaa vain ovikelloa
ja toivon että arielilla sullaa pakastin
Mä en kans vastustelis yhtään jos Alangon pojat tulis tungeksimaan:wave:..."...ja tungen jäätä sun vuoteeseeen..." ....Alangon poika saa kyllä mun puolesta tunkea paljon muutakin :O
Helli helle, paista päivä - ja ripsautapas ihan pikkiriikkisen raikkahasti sitä vettä, kiitosta vaan. Ukkosta en halua enkä mitn järkyttävää tulvakuuroa - mä rakastan mun pakastimia :heart:
Ei kyllä haittais tropiikkinen ilmanala ollenkaanMä en kans vastustelis yhtään jos Alangon pojat tulis tungeksimaan
Uuuuu...tumma ja tulinen ja täyteläinen :wave: :kiss:
Mie taidan syödä sen tänään ite, nautiskelen oikeinmää ossaan soittaa vain ovikelloa
ja toivon että arielilla sullaa pakastin
:O - ovikellon vai pakastimen?Mie taidan syödä sen tänään ite, nautiskelen oikein
Täällä satoi aika reippaastikin mutta ei se mitään raikastanut : /:wave:..."...ja tungen jäätä sun vuoteeseeen..." ....Alangon poika saa kyllä mun puolesta tunkea paljon muutakin :O
Helli helle, paista päivä - ja ripsautapas ihan pikkiriikkisen raikkahasti sitä vettä, kiitosta vaan. Ukkosta en halua enkä mitn järkyttävää tulvakuuroa - mä rakastan mun pakastimia :heart:
Ovikellon jo syönyt, joten jäde nyt seuraavaksi.:O - ovikellon vai pakastimen?
Ootko sä Pepin kauan kadoksissa ollut isoveli?
..ja voi valtava ku teki hyvvää, voi vain kuvitella! Hyvä Metis - elämästä kunnolla kiinni vaan joraamalla niin asiat loksahtelee paikoilleen !Mä vatkasin lanteita tanssilattialla niin kovasti lauantaina että joku sano mulle että suomalaisten pitäs ottaa meistä mallia Mäki kyllä oon suomalainen...
Shakiran tahtiin annoin mennä neljän vuoden edestä