The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ku kiva, työkkäri muisti minnuu työhönosoituksella.. Kerkesin jo innostua ett hei lopultaki pääsen töihin.. mut vitut, tuo on 3-vuorotyö ja millähän todennäkösyydellä ne ottaa sinne tekemään pelkkää aamua, ku täällä ainoo pk menee 17 kiinni ja samoin ip-kerho loppuu sillon.. joten taitaa olla karenssi eessä. Vaikka kyllähän nuo työkkärissä tän tilanteen tietää..
 
:wave:..."...ja tungen jäätä sun vuoteeseeen..." :D ....Alangon poika saa kyllä mun puolesta tunkea paljon muutakin :rolleyes: :O :p :D

Helli helle, paista päivä - ja ripsautapas ihan pikkiriikkisen raikkahasti sitä vettä, kiitosta vaan. Ukkosta en halua enkä mitn järkyttävää tulvakuuroa - mä rakastan mun pakastimia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
kahvikirahvi
:wave:..."...ja tungen jäätä sun vuoteeseeen..." :D ....Alangon poika saa kyllä mun puolesta tunkea paljon muutakin :rolleyes: :O :p :D

Helli helle, paista päivä - ja ripsautapas ihan pikkiriikkisen raikkahasti sitä vettä, kiitosta vaan. Ukkosta en halua enkä mitn järkyttävää tulvakuuroa - mä rakastan mun pakastimia :heart:
Mä en kans vastustelis yhtään jos Alangon pojat tulis tungeksimaan :p
 
:wave:..."...ja tungen jäätä sun vuoteeseeen..." :D ....Alangon poika saa kyllä mun puolesta tunkea paljon muutakin :rolleyes: :O :p :D

Helli helle, paista päivä - ja ripsautapas ihan pikkiriikkisen raikkahasti sitä vettä, kiitosta vaan. Ukkosta en halua enkä mitn järkyttävää tulvakuuroa - mä rakastan mun pakastimia :heart:
Täällä satoi aika reippaastikin mutta ei se mitään raikastanut : /
Lämpötilakin tipahti vaan 2 astetta.
 
Mä vatkasin lanteita tanssilattialla niin kovasti lauantaina että joku sano mulle että suomalaisten pitäs ottaa meistä mallia :LOL: Mäki kyllä oon suomalainen...
Shakiran tahtiin annoin mennä neljän vuoden edestä :LOL: :LOL:
..ja voi valtava ku teki hyvvää, voi vain kuvitella! Hyvä Metis - elämästä kunnolla kiinni vaan joraamalla niin asiat loksahtelee paikoilleen :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä