sitten sitä vollataan kun toinen on lähdössä opiskelemaanJumankekka :kieh:
Mun 10veellä on vissiin murroikä ku oikuttelee pahemman kerran. Iha palaa käpy nyt tääl :kieh:
sitten sitä vollataan kun toinen on lähdössä opiskelemaanJumankekka :kieh:
Mun 10veellä on vissiin murroikä ku oikuttelee pahemman kerran. Iha palaa käpy nyt tääl :kieh:
Pikkasen jätskiä ja uus pleikkarin peli niin päiväksi rauhottuuJumankekka :kieh:
Ehkäpä, mut tuntien niin kyllä varmastisitten sitä vollataan kun toinen on lähdössä opiskelemaan
Teki kyl sellasen tempun vanhalle ja väsyneelle ihmiselle, että ehkei kuitenkaanPikkasen jätskiä ja uus pleikkarin peli niin päiväksi rauhottuu
Mulla olis pakkasessa vanhanajan lakritsiaTeki kyl sellasen tempun vanhalle ja väsyneelle ihmiselle, että ehkei kuitenkaan
Itelle tietty vois jätskii ottaa
Tuunko nyt vai heti?Mulla olis pakkasessa vanhanajan lakritsia
Hehe, ihan miten vainTuunko nyt vai heti?
Elä ny, kuiteski iskee ikäväemmää ainaskaan vollaa vaikka meidän esikoinen lähtee muutaman viikon päästä ihan toiselle laidalle suomea
Heti nyt siisHehe, ihan miten vain
Senkus vain Onko Sankku vaihtanut nikkiä?Heti nyt siis
JuuSenkus vain Onko Sankku vaihtanut nikkiä?
Mitäs nätille kuuluu?
Kiitos ihan hyvää, nyt ainakin kun oon jo rauhoittunut tuon yhen 10 veen toilailustaMitäs nätille kuuluu?
Mitäs tässä kesää viettänyt. Ouluun muutin keväällä ja koettanut tässä saada asioita järjestykseen, tänään tultiin muksujen kanssa phjoisen reissulta ja huomenna taasen arki alkaa Mielessä käynyt että josko loppukuusta suuntais katselemaan mitä maailmalla näkyypi.Kiitos ihan hyvää, nyt ainakin kun oon jo rauhoittunut tuon yhen 10 veen toilailusta
Kesästä yrittäny ottaa kaiken irti, ulkona tullu hilluttua paljon, lasten kanssa
Mitäs sinul, ei oo kuulunutkaan vähään aikaan sinust?
Ootteko hyvin ouluun kotiutunu? Kiva jos asiat alkaa olla järjestyksessä nytMitäs tässä kesää viettänyt. Ouluun muutin keväällä ja koettanut tässä saada asioita järjestykseen, tänään tultiin muksujen kanssa phjoisen reissulta ja huomenna taasen arki alkaa Mielessä käynyt että josko loppukuusta suuntais katselemaan mitä maailmalla näkyypi.
Ihan ok kotiutunut tänne OuluunOotteko hyvin ouluun kotiutunu? Kiva jos asiat alkaa olla järjestyksessä nyt
Mihis päin meinaat suunnata loppukuusta?
Ja mulle.Mulle kans jätskii |O
Jossain kauempana maailmaa vai Suomessa?Mitäs tässä kesää viettänyt. Ouluun muutin keväällä ja koettanut tässä saada asioita järjestykseen, tänään tultiin muksujen kanssa phjoisen reissulta ja huomenna taasen arki alkaa Mielessä käynyt että josko loppukuusta suuntais katselemaan mitä maailmalla näkyypi.
Portukali ja Espanja nyt lähinnä.Jossain kauempana maailmaa vai Suomessa?