mää niin arvasin tänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087000:Paha mennä sanomaan. Voihan se olla, että siellä liinavaatevarastojen kätköissä tapahtuu vaikka mitä .
noh, mun kohalta peli on jo pelattu
mää niin arvasin tänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087000:Paha mennä sanomaan. Voihan se olla, että siellä liinavaatevarastojen kätköissä tapahtuu vaikka mitä .
vähän kokeilin huumorintaju :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087002:
No, kun se hiton sydänmonitori alkoi huutamaan :snotty:
Jälkikasvulle ammatinvalintaamää niin arvasin tän
noh, mun kohalta peli on jo pelattu
Noniih TuplaD, aika mennä nukkumaan :attn: :kiss:Ottaakohan eläintenhoitajatkin potilailta poskeen. Eiku tä?
Ehä mee, just alko mehevät jutut . Eikä nukuta. Etkä voi pakottaa! Sitäpaitsi sulle tulis ikävä kuitenkin! Ja nukuin jo viimeyönäkin!Noniih TuplaD, aika mennä nukkumaan :attn: :kiss:
No nyt tuli sekalainen kommenttirykelmäEhä mee, just alko mehevät jutut . Eikä nukuta. Etkä voi pakottaa! Sitäpaitsi sulle tulis ikävä kuitenkin! Ja nukuin jo viimeyönäkin!
No mut eikäpähä! Mee ite! :kieh:No nyt tuli sekalainen kommenttirykelmä
Kyl se on mentävä nukkumaan kun alkaa sekoamaan
kyl mää ihan kohtsillääNo mut eikäpähä! Mee ite! :kieh:
:kiss:
En tiedä, mutta pikkuveli joka aikoo nyt opiskella pieneläinhoitajaksi heitti jotain niin sairasta vitsiä marsusta matkap*lluna, että mä en vieläkään tiedä onko semmoselle ihan laillista ees nauraa :ashamed:Ottaakohan eläintenhoitajatkin potilailta poskeen. Eiku tä?
Ikuinen trauma toisella :hug:Mie muistan ko olin keuhkokuumeessa. Täysin avuton ja puolustuskyvytön.
Naarastohtori ihan välttämättä tahtoi verinäytteen nivusistani. NIVUSISTA!!!
Mä muistan sanoneeni, et sinne ei kosketa ja sama veri virtaa kaulavaltimossakin, et mielummin siitä. Ja jos tahdot tietää virtaako veri sielläkin, niin odota kunnes olen terve.
Mut toi saakelin vampyyri toteutti tahtonsa.
Et malta kuiteskaan, vaikka yrittäisitkyl mää ihan kohtsillää
Matkavärkistä en tiiä, mutta itte laittaisin marsun vartaaseenEn tiedä, mutta pikkuveli joka aikoo nyt opiskella pieneläinhoitajaksi heitti jotain niin sairasta vitsiä marsusta matkap*lluna, että mä en vieläkään tiedä onko semmoselle ihan laillista ees nauraa :ashamed:
suhteellisen synkkää huumoriaEn tiedä, mutta pikkuveli joka aikoo nyt opiskella pieneläinhoitajaksi heitti jotain niin sairasta vitsiä marsusta matkap*lluna, että mä en vieläkään tiedä onko semmoselle ihan laillista ees nauraa :ashamed:
haaramarsun?Matkavärkistä en tiiä, mutta itte laittaisin marsun vartaaseen
Oon semmosta kuullu, että pari hoitsua ois käyny vähän tyynysotasilla yön pimeydessä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087000:Paha mennä sanomaan. Voihan se olla, että siellä liinavaatevarastojen kätköissä tapahtuu vaikka mitä .
Täytyyhän ne petivaatteet pöllyytelläOon semmosta kuullu, että pari hoitsua ois käyny vähän tyynysotasilla yön pimeydessä.
On niitäki joskus varrastettu.haaramarsun?
minä nyt en taida haluta tarkennuksiaOn niitäki joskus varrastettu.
Tommoinen on niin hävytöntä hyväksikäyttöä, et siit taatusti jää trauma.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087021:Ikuinen trauma toisella :hug:
Öitä Myttynen :kiss:Pakko mennä nukkumaan, tää vanhempien läppäri on niitten makuuhuoneessa ja ne meni jo :wave:
Siksi puhuinkin noin yleisellä tasolla vaan :xmas:minä nyt en taida haluta tarkennuksia