• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vähän olen kade kaikille jotka ovat kykeneväisiä nauttimaan alkomahoolista. Itsehän olen raivoraitis jo kahdennettatoista kuukautta. :whistle: :D (Ja näen kuolaunia Berliiniläisestä kirsikkaoluesta ja B-52 -shoteista. Kyllä mulle reipas kelkka tai Bacardikolakin kelpaisi.) Kyllä se kesä ja terde menee niin käsi kädessä.

Noh, mä ehdin kyllä. Vaikka sitten ensi kesänä jos en tänä vuonna. Ei tunnu mitenkään liian pahalta istua kotona ja hoitaa (koiran mukaan nimeämääni) vauvaa, ainakaan vielä. Just pääsin käymään lähi-Cittarissa yksin, oli ihan sellaista miniloman tuntua, kesätossut kintuissa ja musiikkia korvissa, aijai, kyllä kelpasi.

Meitin tänään seitsemän viikkoinen poika painaa lähemmäs kahdeksan kiloa ja vaatteistakin käytössä jo 68 cm kun 62 cm kiristää eikä mahdu päälle. Kiitti geeneistä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli outo fiilis,kävin pyörähtää tuolla ulkona ja menin sit käymään sellasessa paikallisessa kääntöpaikassa eli siis porukka käy siellä autoilee/pyöräilee ja kun tie loppuu niin pitää kääntyä takas...no kuitenkin,siellä oli pari miestä mun lisäks ja jäin sinne istumaan ja katselee veneilijöitä niin se toinen ukko kaivo kameran esiin ja sojotti mua päin sillä...ottikohan se kuvan:O Kun mä olin sellasessa kohdassa ettei mun takana ollut kun puita ja autoja niin niitäkö se kuvas. tai ei se välttämättä ottanut mitään kuvaa mutta miks se sen kameran kanssa sojotti mua päin:confused: En kehdannut ruveta huutelee mitään.Mutta liukenin aika nopeesti paikalta kun rupes ahdistaa.
 
kahvikirahvi
Meikäläisenkin tekis mieli baaritella tänään :D
Eilen otin vain kaksi kaupungilla.


Harmi kun meillä on kirahvin kanssa aina eri aikaan, no mikäs nyt olis kivempi sana lapsivapaan tilalle, no vapaata sitten.
Olisin voinut yrittää houkutella tuopilliselle.
Lähtisin enemmän kun mielelläni! Mutta voithan sä tulla kylään illalla kun puolikas nukkuu ja voidaan ottaa ne tuopilliset täälläkin :p
 
Biologian opettajani voisi olla eri mieltä tästä
riippuu tulkinnasta. Jos pano = lapsen isä ja Inanna on seurannut häntä kammarin puolelle niin ihan mahdollista (jokainen voi kuvitella mitä siellä kammarin puolella on tapahtunut)

Jos taas Inanna on seurannut sivusta joidenkin muiden panoa on saattanut lasti lennähtää melko taitavasti kierteellä jos Inannan napa siitä paisuu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Inanna
Olis kyllä törkeen kiva keli käydä terdellä mutta en tiedä...jotenkin ei jaks fiilistellä sinnekkään yksin.Niin paljon yksin baareillu ja terdeilly aikanaan että enää ei edes huvita. Mutta meneehän se ilta tässäkin,kaapis vielä muutama tsihi niin voi ottaa sieltä jos sellanen fiilis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä