The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä en oikein osaa - ainakaan vielä - ressata nuitten omiensa huomisista. Jotenkin uskon ja toivon ja luotan siihen, että hekin kasvavat ja kehittyvät ja oppivat, joten siis osaavatkin käyttää päätänsä ja harkintaansa, mitä meinaavat tehdä ja mitä tekevät. Kuitenkin jokaiselle tulee ne omat karikkonsa vastaan. Silloin siinä tilanteessa toivon, että olen osanut kasvattaa lapset sellaisiksi, että osaavat apua pyytää ja ymmärtävät ottaa sitä vastaan ja että kotiin saa tulla vaikka olisi töpeksinytkin. Eli että välit säilyvät, että sitä omaa elämänsä kokeilua ei tartte kotiväen silmissä häpeillä vaan että kotoa on mahdollisuus saada tukea uudelle yritykselle.

Sitä toivon, että nuo kolme ymmärtäisivät jatkossakin vetää yhtä, että heissä kolmessa yhdessä on niin suuri voima. Katsoisivat vaikka etäältäkin toistensa perään ja olisivat siinä voimia antamassa, kun elämä isommalti koettelee. Että yksin heistä ei ole kukaan.

Muutoinhan kaikki on valmiiksi kirjoitettuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.

Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!

Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".

Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
3v se omakin on :p

Kollina tiedän, että tietyt asiat tullaan käymään läpi ehdokkaiden kohdalla |O
 
Onneksi oma tyttö on vasta sen 3v.

Kun omaa nuoruuttaan muistelee niin tekis mieli tunkea tuo tyttö jonkun läpäsemättömän suojakuplan sisään ja lukita se vaatekaappiin!

Onneksi tässä on vielä vuosia aikaa tolkuttaa järkeä tytölle päähän ja hokea "älä tee niin kun minä tein, tee niinkun minä sanon".

Ne kollit ja niiden tuleva nurkissa pyöriminen ei niin pelota, mutta tuo muu maailma kaikkine ongelmineen kyllä pikkasen :snotty:
Sepä se.
 
Huomenta koko ketjupoppoolle!

Ei ole krapula mutta hiukka väsy,menin nukkumaan 4aikaan HUPS! ja 6 aikaan katsoin vielä kelloa ja 8aikaa olin ekaa kertaa ylhäällä ja sit 9jälkeen ylös! Saa nähdä millon väsy iskee. Mutta mukava ilta oli:)
 
Mä taas kiitän onneani että puolikas on poika, varmaan mission impossible kasvattaa terveitsetuntoinen fiksu tyttö jota ei kukaan kiusaa tai satuta.
Mulla juur päinvastoin :D

Kauhulla katsellut sukulaispoikien toilailuja, hupeina mm. sytyttää itsensä alkoholin avulla tuleen, olla tuhannen turvassa vesillä ilman pelastusliivejä ja käryäkään miten venettä ohjataan/ajetaan, turpaanveto jos toinenkin, mökkitiekaahailut ilman korttia jne... "perusjutut".

Tyttöjen teini-ikä ehkä henkiseltä puoleltaan raadollisempaa ja rankempaa.
Mutta mä jotenkin luotan että niistä selvitään.
Nuo poikien jutut tuntuu niin hallitsemattomilta etten varmaan nukkuis yhtään yötä sen jälkeen kun poika täyttäis 14v. :LOL:
 
Mulla juur päinvastoin :D

Kauhulla katsellut sukulaispoikien toilailuja, hupeina mm. sytyttää itsensä alkoholin avulla tuleen, olla tuhannen turvassa vesillä ilman pelastusliivejä ja käryäkään miten venettä ohjataan/ajetaan, turpaanveto jos toinenkin, mökkitiekaahailut ilman korttia jne... "perusjutut".

Tyttöjen teini-ikä ehkä henkiseltä puoleltaan raadollisempaa ja rankempaa.
Mutta mä jotenkin luotan että niistä selvitään.
Nuo poikien jutut tuntuu niin hallitsemattomilta etten varmaan nukkuis yhtään yötä sen jälkeen kun poika täyttäis 14v. :LOL:
Eihän me, mutta kun ne muut :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä