The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä kans laitan tässä pillit pussiin ja lopetan lähetystä tähän :D

Kävin pupattamassa tuon yhden nukuksiin ja hetikohta isken käteni kankaaseen ja saksiin kiinni, jos sais jotain sillä saralla aikaiseksi. Ja toisella silmällä taijan kuikuilla tuon ison Arskan leffaakin.

Mutta - näihin tunnelmiin sitten :wave:. Tinkuliinille oikein ihanaa illanjatkoa ja maailman parannusta ;) ja muulle köörille lupsakkata hämärähyssyä :D :kiss:
 
...mä kans laitan tässä pillit pussiin ja lopetan lähetystä tähän :D

Kävin pupattamassa tuon yhden nukuksiin ja hetikohta isken käteni kankaaseen ja saksiin kiinni, jos sais jotain sillä saralla aikaiseksi. Ja toisella silmällä taijan kuikuilla tuon ison Arskan leffaakin.

Mutta - näihin tunnelmiin sitten :wave:. Tinkuliinille oikein ihanaa illanjatkoa ja maailman parannusta ;) ja muulle köörille lupsakkata hämärähyssyä :D :kiss:
:wave:
 
kahvikirahvi
Mä kävin tänään miettimään että sit kun puolikas on täysikänen, niin tuntuukohan se silti pieneltä lapselta koska se on mun lapsi. Varmaan kauheeta sitten kun se lähtee baareihin ja kaljalle.
 
kahvikirahvi
Täällä riippuu ihan päivästä noi päiväunet, et miten paljon on touhua ja muuta. Nukkumaan se oli pakko saada ko herätys oli niin aikasin, mutta ne tais sitten venähtää liian myöhään kun äiti koitti nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta.. Höh. No, onneksi ei mitään raivareita saanu vaan koputteli ovelle ja pyysi paristi vessaan.
 
kahvikirahvi
Kohtalon oma.
Uskottekste semmoseen? Tai johonki semmoseen että kaikella on tarkoituksensa? Onko siitä ollut puhetta täällä? Vai saako tästä puhua, ei liity navanalusiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä