Pesuhuoneen ikkunatpa ei mee..ne saunan akkunathan menee huuruun kun ruvetaan lyömään löylyä
mää voin kuivata kun oon tämmösenä kuivakkana tyyppinä ketjun virallinen kuivaajaäkkii päkkii pitäs mennä mäkkiin....no joo,ei ole mäkkii täällä mut sopi tohon Pitäs syödä ja käydä suihkus ja tsihistellä ja sit saankin seuraa muutaman tunnin päästä. Kuka tulis suihkuttaa mut:snotty:
Mie voin tulla, pitäis itekin mennä käymään sitteko tuo lapsonen (toivottavasti) menee nukkumaan.äkkii päkkii pitäs mennä mäkkiin....no joo,ei ole mäkkii täällä mut sopi tohon Pitäs syödä ja käydä suihkus ja tsihistellä ja sit saankin seuraa muutaman tunnin päästä. Kuka tulis suihkuttaa mut:snotty:
Ai kun kiva,alkaa loma paremmin kuin hyvin. Itte kyllä osaan tsihistellä...oon siinä aika hyvä vaikka ite sanonkinNo mie voin tulla syöttämään.. Saa neiti nauttia vaan olostaan..
:wave: - pidä mukavaa !Mä häippäsen nyt terassille
Hauskaa iltaa :wave:
No okei oli pikkupöksyt.ei kuule pitkis haittaa yhtään, ei meitä sun pöksyt kiinnosta
Höh.. ihan typerää..No okei oli pikkupöksyt.
Pistää sämpylät ja pihvin eka grilliin, sit ku se on melkien syöntivalmis nii juusto siihen päälle pikkuseks aikaa. Silleen mä tekisin, mut en tiiä sitten kun en syö tommosiaBlondi kysyy: voiko valmis hampparia laittaa grilliin? ja mites se juusto...
harvemmin itekkään mut nyt ostin tollasiet jotkut super size hampparit, kaks kappaletta.Pistää sämpylät ja pihvin eka grilliin, sit ku se on melkien syöntivalmis nii juusto siihen päälle pikkuseks aikaa. Silleen mä tekisin, mut en tiiä sitten kun en syö tommosia
Nam...mun oli ihan pakko käydä sotkemassa keittiötä :snotty:...mä pistin kiireisenpiirakan uuniin ...punaherukkaa ja raparperia ja paistonkestävää vaniljakreemiä