The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on pakko narista,

Ei tää oma flunssa mitään, mut voi jessus tuolla pikku likalla on iho taas lehahtanut
ihan nokkosrokolle ja se on raapinut sen joka puolelta hajalle...

Ja nyt itkee sohvan nurkassa kun kirvelee ja kutiaa ja on paha olla :(

Välillä meinaa usko loppua tuon atooppisuuden kanssa. prkl.
 
Nyt on pakko narista,

Ei tää oma flunssa mitään, mut voi jessus tuolla pikku likalla on iho taas lehahtanut
ihan nokkosrokolle ja se on raapinut sen joka puolelta hajalle...

Ja nyt itkee sohvan nurkassa kun kirvelee ja kutiaa ja on paha olla :(

Välillä meinaa usko loppua tuon atooppisuuden kanssa. prkl.
Voi ei, eiks siihen mikään auta?
meillä on kaksi atopiasta kärsivää, mutta ei nyt mitään noin hurjaa
 
..oles ihan relax vaan nyt, päivä se on huomennakin. Tuskin kuitenkaan oot onnistunut sotkemaan ihan viimeisimpiä astioitasi...ja huomenna aamupäivästä oot sitten oikein rempseenä ja ahkerana, niin sitten on koko loppu lauantaipäivä aikaa fiilstellä ja nautiskella :)
tuskin muuten olen kun menee valvomiseks ja tsihistelyks tää yö:saint: :ashamed:
 
kahvikirahvi
Onko 3v huono ikä vai onko puolikas ainoa ihmisapina? On taas pikkusen korvat koristeena. Tultiin sit kuitenkin tähän omaan pihaan leikkimään jos ilta sujuis sit vähän rauhallisemmissa merkeissä.
 
No juu..

Ja kun lekurissa ja neuvolassa vaan mieluusti odoteltais kun se usein iän myötä helpottaa.

Joo varmaan helpottaa, mut kun ei se lohduta nyt, yhtään.

Tiedän kyl ettei sille paljon muuta voi tehä kun rasvaa, kortisonia, rasvaa, antihistamiinia ja kortisonia mut kun...

helvetti |O
Kysynpä, kun itse olen huomannut miten iho tykkää, niin noi Kuolleen Meren suolatuotteet. Oletko niitä kokeillut? Saapi vaikka luontaistuotekaupoista. Suola sitoo kosteutta ihoon ja tuo sitä kautta helpotusta.
 
Kysynpä, kun itse olen huomannut miten iho tykkää, niin noi Kuolleen Meren suolatuotteet. Oletko niitä kokeillut? Saapi vaikka luontaistuotekaupoista. Suola sitoo kosteutta ihoon ja tuo sitä kautta helpotusta.
En oo kyllä kokeillut.
Kirveleekö nuo sitten kun tuolla on aina jostain iho rikki?

Meillä on rasvauskin siis suoraa huutoa joka päivä, kun rasvat kirvelee, kortisoni kirvelee,
jopa pelkkä suihkussa käyminen kirvelee... :/
Lämmintä vettä ei saa käyttää ollenkaan, aina kylmää ja mä en ymmärrä miten tuommonen kolme vee pystyy käymään kylmässä suihkussa :O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä