Huh, sain mun jonotuspuhelun pois alta. Vastauksena "laitetaan tää asia eteenpäin, ollaan suhun sitten yhteyksissä."
Eli toisin sanoen en kuule koko asiasta enää ikinä
Eli toisin sanoen en kuule koko asiasta enää ikinä
ja mä heräsin just. tuli masa kylään,no haitanneeko tuo mtn kun muutenkin pitäis tänää jaksaa valvoa.Mie sammun ihan just tähän.. Ei ois pitäny istua ollenkaan.
Niin miunki pitäs.. Ossoiskohan tuo masa ehtii jonkun muun uhrin jos mie en luovuta..ja mä heräsin just. tuli masa kylään,no haitanneeko tuo mtn kun muutenkin pitäis tänää jaksaa valvoa.
kuvastaa hyvin avioelämää...pitää kinutta että saa. Onneks en oo aviossaHoho, tässä päivän aiheeseen liittyvä biisi.
[video=youtube;EqCAe_ZvJf4]http://www.youtube.com/watch?v=EqCAe_ZvJf4[/video]
.tinkuliinille oikein hävyttömän ihanaa ja rentouttavaa lomaa :kiss:...olkoon päiväsi sopivasti rakeiset ja runsaasti täynnänsä hyvännäköistä voikukanjuurta sekä mielenkiintoisia apinoita
...senkin mielenkiintoinen rakeista voikukanjuurta rouskuttava apina :stick:
Huolisin sen tänne lauleskelemaan ihan provaatistikinkuvastaa hyvin avioelämää...pitää kinutta että saa. Onneks en oo aviossa
putro osaa nää hommat...siis tehdä hyvin kuvaavia biisejä.
saanks mäkin sit tulla kuuntelee jos se tulee sinne...Huolisin sen tänne lauleskelemaan ihan provaatistikin
Osaispa itekin laulaa. Edes huonosti.
Voi kiitos kaunis:kiss:.tinkuliinille oikein hävyttömän ihanaa ja rentouttavaa lomaa :kiss:...olkoon päiväsi sopivasti aurinkoisenpaisteiset ja runsaasti täynnänsä hyvännäköistä maisemaa sekä mielenkiintoisia kohtaamisia
En mää ainaskaan! Sä oot varmaan vaan surffaillut liikaa ja ylikuormitit konees :stick:jahas tippuks kukaan muu ulos sivustolta
ei kun sivusto ulosti minut, piti logata uusiks.En mää ainaskaan! Sä oot varmaan vaan surffaillut liikaa ja ylikuormitit konees :stick:
siitäs sait kuin kiusit:stick:ei kun sivusto ulosti minut, piti logata uusiks.
ainahan minä, ei se käy syyksisiitäs sait kuin kiusit:stick:
Ihanaa - alkusuunnitelmasi ainakin kuulostavat aivan loistavilta; hyvässä seurassa on huippua karistaa heti kaiken maailman mahdolliset työstressit mielestä - krapulasta viis, senkin kestää kun tietää että on ollut huisin hauskaaVoi kiitos kaunis:kiss:
katsotaan mitä' seuraavat viikot tuo tullessaan...ensiviikolla ainakin lähden vähän baila baila ,se on sovitttu jo kauan sitten ja ensiviikolla sitten otetaan muutaman tsihi ja rentoudutaan ja pidetään hauskaa. Josta väistämättä seuraa jonkun sortin krapula kenties.
Muita suuria suunnitelmisa ei ole....mutta kenties jossain tulee käytyä tai tavattua jotain mielenkiintoisia ihmisiä...