Mä en oo pannut tänään muuta kuin patonkia suuhun.Ainaha täällä pannaan :saint: sinne sun tänne ja vaikka mitä.
Huijasin. Oikeesti se oli kyllä jälkiuunipala.
Mä en oo pannut tänään muuta kuin patonkia suuhun.Ainaha täällä pannaan :saint: sinne sun tänne ja vaikka mitä.
Pitäähän nyt välillä panna jotakin suuhunkin.Mä en oo pannut tänään muuta kuin patonkia suuhun.
Tai ainakin yrittää ottaa.jos jotain haluaa, se pitää ottaa.
jos haluaa jäädä lehdelle soittelemaan, muuraa oviaukon ja jää kotiin.
Eikä vaan täällä vaan joka puolella pannaan kaikenlaista.Ainaha täällä pannaan :saint: sinne sun tänne ja vaikka mitä.
Niinku ketä? |OPitäähän nyt välillä panna jotakin suuhunkin.
Mie nyt oon kyllä ainakin tänään pannu ruokaa suuhunNiinku ketä? |O
Voin uhrautua :saint:Niinku ketä? |O
Eeeii, kun mä oon niinkuin ameeba ja sulautan ravinnon sillain niinkun kehon läpi itseeni!Mie nyt oon kyllä ainakin tänään pannu ruokaa suuhun
Luulisin että sääkin syöt suun kautta
Äläkä unohda kahviasiMä en oo pannut tänään muuta kuin patonkia suuhun.
Pane sitten äänenvoimakkuus sopivalleTaijan lähtee makkarin puolelle, kahtomaan leffaa. :wave:
Tuliko siellä liian kuuma kun panit kiinni?Mää kans panin kamarin oven vähäksi aikaa säppiin
tulinTuliko siellä liian kuuma kun panit kiinni?
Creepy, creepy. Perun edellisen.Eeeii, kun mä oon niinkuin ameeba ja sulautan ravinnon sillain niinkun kehon läpi itseeni!
Kyllä sekin tuli nieltyä!Äläkä unohda kahviasi
Hei! Mistä sä mun kuvan oot saanut!? |O
Selvitin sun henkilöllisyyden ja googletin :saint:Hei! Mistä sä mun kuvan oot saanut!? |O
Voi vieteri! Arvasin ettei olis pitänyt laittaa noita kuvia nettiin.Selvitin sun henkilöllisyyden ja googletin :saint: