• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuinka voi ihminen olla näin hönö :ashamed:. Piti hakea vettä, mutta päätinkin sitten ruokkia kissat, jonka johdosta sain kissanruokamehua vatsalleni kuin nukkumasan kasseista ikään, ja menin sitten niitä pesemään. Sitten tulin takaisin koneelle ja mietin, että mihin se vesi jäi, enkö mä just hakenut.
 
Kuinka voi ihminen olla näin hönö :ashamed:. Piti hakea vettä, mutta päätinkin sitten ruokkia kissat, jonka johdosta sain kissanruokamehua vatsalleni kuin nukkumasan kasseista ikään, ja menin sitten niitä pesemään. Sitten tulin takaisin koneelle ja mietin, että mihin se vesi jäi, enkö mä just hakenut.
Siis menit pesemään nukkumasan kasseja? Ja mitäpä masa tykkäs :LOL: :xmas:
 
Keittiönoita
Haha...kuopus taannoin tuli näyttämään mulle tämän videoklipin. Oli kavereineen nauranut tälle hillittömästi. Otin vähän nokkiini, koska Rick Astley näyttää ihan samalta kuin lukioaikainen poikaystäväni, pukeutumistyylikin ihan sama :D Kuopus repesi ihan totaalisesti ja nauraen sanoi, että tää on pakko kertoo kavereille :D

[video=youtube;dQw4w9WgXcQ]http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä