Tuosta vois teettää vaikka teepparin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081676:Mä olen valenormaali. Tiedätkö niinkuin on valelääkäreitä ja muita sen sellaisia? Nykyisin menen aamutuimaan koiran kanssa ihan täydestä.
Tuosta vois teettää vaikka teepparin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081676:Mä olen valenormaali. Tiedätkö niinkuin on valelääkäreitä ja muita sen sellaisia? Nykyisin menen aamutuimaan koiran kanssa ihan täydestä.
Count me out. Meikäläistä ei kukaan kumminkaan usko normaaliksi, edes valesellaiseksi.Tuosta vois teettää vaikka teepparin :xmas:
:wave: öitää!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081691:Kai mie nyt kuitenkin yritän saada sitä valeunta. Huomenna on taas oltava valenormaali valetyöpaikassa. Onkohan huomenna joku valeperjantaikin :O.
Öitä :kiss:
Valeöitä!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081691:Kai mie nyt kuitenkin yritän saada sitä valeunta. Huomenna on taas oltava valenormaali valetyöpaikassa. Onkohan huomenna joku valeperjantaikin :O.
Öitä :kiss:
Niin ja valeunia kans.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30081694:Valeöitä!
Joku valenukkumatti vois tulla nukuttaan mut :xmas:Niin ja valeunia kans.
Mut kandee varoa valenukkumatteja. Mitä täs on tänä ehtoona ketjusta saanu lukea, niin liikenteessä on kaikenmoista kassintyhjentäjää.
Jos taas valevaimonsa valenukkumaija eksyy tänne, niin taitaapi käydä silviisiä, et tääl ei nukuta koko viikonloppuna.Joku valenukkumatti vois tulla nukuttaan mut :xmas:
Siis menit pesemään nukkumasan kasseja? Ja mitäpä masa tykkäs :xmas:Kuinka voi ihminen olla näin hönö :ashamed:. Piti hakea vettä, mutta päätinkin sitten ruokkia kissat, jonka johdosta sain kissanruokamehua vatsalleni kuin nukkumasan kasseista ikään, ja menin sitten niitä pesemään. Sitten tulin takaisin koneelle ja mietin, että mihin se vesi jäi, enkö mä just hakenut.
hups, vähän huonosti rakennettu lause...Siis menit pesemään nukkumasan kasseja? Ja mitäpä masa tykkäs :xmas:
Valenukkumaija taitaa olla aika hottis tapaus, kun koko viikonlopun jaksat sen kanssa riekkua nukkumatta :xmas:Jos taas valevaimonsa valenukkumaija eksyy tänne, niin taitaapi käydä silviisiä, et tääl ei nukuta koko viikonloppuna.
Täl viikolla on menny jo useampi yö unetta. Eikä seurana o ollu leffaa tai kirjaa kummempaa. Ei vaan viitti palstailla just puolenyön jälkeen, kun sit uni ei tosiaankaan tule ihmisten aikaan tai lainkaan.Valenukkumaija taitaa olla aika hottis tapaus, kun koko viikonlopun jaksat sen kanssa riekkua nukkumatta :xmas:
Itekin kyllä helposti valvois koko yön. Varsinkin näin kesällä kun on niin valoisaa niin on vaikea saada unta.Täl viikolla on menny jo useampi yö unetta. Eikä seurana o ollu leffaa tai kirjaa kummempaa. Ei vaan viitti palstailla just puolenyön jälkeen, kun sit uni ei tosiaankaan tule ihmisten aikaan tai lainkaan.
Jumatsukka eukko yrittää päästä masan suosioon kassipesulla! Sitten kuitenkin pihtaa itelleen koko ukon :stick:hups, vähän huonosti rakennettu lause...
Nukkumasa tykkäs, kun sai puhtaat kassit!
Mut ethän sinä Masaa kaipaa ennen aamua?Jumatsukka eukko yrittää päästä masan suosioon kassipesulla! Sitten kuitenkin pihtaa itelleen koko ukon :stick:
No sen kasseille roisku kissanruokakastiketta! Parempi kait että mä pesin ne, kuin että olisin alkanut nuolla niitä puhtaiksi?Jumatsukka eukko yrittää päästä masan suosioon kassipesulla! Sitten kuitenkin pihtaa itelleen koko ukon :stick:
Siis säähän et kertonu, että miten sää ne pesit. Hmm.No sen kasseille roisku kissanruokakastiketta! Parempi kait että mä pesin ne, kuin että olisin alkanut nuolla niitä puhtaiksi?
Mutku mää en oo töissä nyt : /Mut ethän sinä Masaa kaipaa ennen aamua?
Eiköhän tuo aamusella pääse DeeDeeÄrrästä irtautumaan.