The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei, mä oon ihan kuallu, tosin lopetin tänään aiemmin. Huomenna jatkuu taas. Eka telekonffa odottaa kasilta. Ränäänkin ihmeteltiin illan vikassa kokouksessa miksen ole enää töissä :headwall: ulkomaan elävät...
Mies teki mulle ruoan valmiiksi, pitää vaan muistaa ottaa se mukaan ja ehtiä syömään jossain välissä. Mää meen nyf nukkumaan. Ei tuu töllön kataelusta mitään, kun meinaan nukahtaa tähän. Öitä ja tänään kehoitan teitä olemaan kiltisti :rolleyes:
Öitä! :wave:

Eiköhän me olla kiltisti. Tissi- ja peppujunat meni jo.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei, mä oon ihan kuallu, tosin lopetin tänään aiemmin. Huomenna jatkuu taas. Eka telekonffa odottaa kasilta. Tänäänkin ihmeteltiin illan vikassa kokouksessa miksen ole enää töissä :headwall: ulkomaan elävät...
Mies teki mulle ruoan valmiiksi, pitää vaan muistaa ottaa se mukaan ja ehtiä syömään jossain välissä. Mää meen nyt nukkumaan. Ei tuu töllön katselusta mitään, kun meinaan nukahtaa tähän. Öitä ja tänään kiellän teitä olemaan kiltisti :rolleyes:
sua pidetään vähän liian tiukilla mutta me koetetaan pitää kioskia pystyssä
 
"Suoritamme myös ulompien häpyhuulien täyteläistämisiä. Täyteaine voi olla oma rasvakudossiirre (fat graft) tai usein kasvoissakin käytetty, ihossamme luonnollisesti oleva hyaluronihappotäyteaine. G-pisteen hoito hyaluronihappotäyteaineella tähtää naisen orgasmin voimistumiseen." Mitähän vattua mä just luin |O
veikkaan että alakoit kahtommaan lompakkoos

tai ukon lompakkoon...
 
kahvikirahvi
Se tulee ja menee aika ajoin.
Mulla on ihan ala-asteesta asti ollu ihan paska itsetunto. Ihan tässä vuoden-parin aikana päätin vaan yks kerta että en mä nyt niin vastenmielinen oo, enkä lihavakaan. Sit aloin uskoa siihen, ja kohta huomasin että mähän oon ihan kiva ja oikeestaan aika hoikkakin. Ja nyt oon hei näin fabulous bitch!
On mussakin tietty vikani ja mietin että parannettavaa vois olla siellä ja täällä, mutta kyllä mä niiden vikojenikin kanssa toimeen tulen, eikä pärstäkertoimelle voi oikein muuta tehdä kun heittää kauniin hymyn naamalle ja olla reippaasti oma itsensä.
Ja kyllä se nykyään näkyy päällepäinkin että on paljon tyytyväisempi itseensä, ja hyvä itsetunto (kuulemani mukaan) vetää paremmin puoleensa kuin jatkuva itsensä haukkuminen ja kritisointi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä