No niimpä : /sun IRL haukkaa way too much sun laiffista
No niimpä : /sun IRL haukkaa way too much sun laiffista
Öitä! :wave:Ei, mä oon ihan kuallu, tosin lopetin tänään aiemmin. Huomenna jatkuu taas. Eka telekonffa odottaa kasilta. Ränäänkin ihmeteltiin illan vikassa kokouksessa miksen ole enää töissä :headwall: ulkomaan elävät...
Mies teki mulle ruoan valmiiksi, pitää vaan muistaa ottaa se mukaan ja ehtiä syömään jossain välissä. Mää meen nyf nukkumaan. Ei tuu töllön kataelusta mitään, kun meinaan nukahtaa tähän. Öitä ja tänään kehoitan teitä olemaan kiltisti
sua pidetään vähän liian tiukilla mutta me koetetaan pitää kioskia pystyssäEi, mä oon ihan kuallu, tosin lopetin tänään aiemmin. Huomenna jatkuu taas. Eka telekonffa odottaa kasilta. Tänäänkin ihmeteltiin illan vikassa kokouksessa miksen ole enää töissä :headwall: ulkomaan elävät...
Mies teki mulle ruoan valmiiksi, pitää vaan muistaa ottaa se mukaan ja ehtiä syömään jossain välissä. Mää meen nyt nukkumaan. Ei tuu töllön katselusta mitään, kun meinaan nukahtaa tähän. Öitä ja tänään kiellän teitä olemaan kiltisti
Kun odottaa asemalla hetken niin aina tulee uusia juniaÖitä! :wave:
Eiköhän me olla kiltisti. Tissi- ja peppujunat meni jo.
:O :'(Öitä! :wave:
Eiköhän me olla kiltisti. Tissi- ja peppujunat meni jo.
Joskus on pakko venyä särpimen saamiseksi leivän päälle.sua pidetään vähän liian tiukilla mutta me koetetaan pitää kioskia pystyssä
Jos näistä olis pakko valita, niin tekisin varpaiden kauneusleikkauksenMä annan teille uuden aiheen: takapyllyn valkaisu tai varpaiden kauneusleikkaukset. Muotia suuremmassa maailmassa.
Hmm, oon kyl miettinyt pitäiskö tuota ukkovarvasta suoristaa ja pikkuvarvasta vähän vääristää... Ja akkavarvasta vois lyhentääMä annan teille uuden aiheen: takapyllyn valkaisu tai varpaiden kauneusleikkaukset. Muotia suuremmassa maailmassa.
mulle vois asentaa sievemmät varpaankynnetMä annan teille uuden aiheen: takapyllyn valkaisu tai varpaiden kauneusleikkaukset. Muotia suuremmassa maailmassa.
"Suoritamme myös ulompien häpyhuulien täyteläistämisiä. Täyteaine voi olla oma rasvakudossiirre (fat graft) tai usein kasvoissakin käytetty, ihossamme luonnollisesti oleva hyaluronihappotäyteaine. G-pisteen hoito hyaluronihappotäyteaineella tähtää naisen orgasmin voimistumiseen." Mitähän vattua mä just luin |O
Sama täälläJos näistä olis pakko valita, niin tekisin varpaiden kauneusleikkauksen
veikkaan että alakoit kahtommaan lompakkoos"Suoritamme myös ulompien häpyhuulien täyteläistämisiä. Täyteaine voi olla oma rasvakudossiirre (fat graft) tai usein kasvoissakin käytetty, ihossamme luonnollisesti oleva hyaluronihappotäyteaine. G-pisteen hoito hyaluronihappotäyteaineella tähtää naisen orgasmin voimistumiseen." Mitähän vattua mä just luin |O
Moikka ja öitä vaikka menitkin joJa nyt moikka.
Mulla on ihan ala-asteesta asti ollu ihan paska itsetunto. Ihan tässä vuoden-parin aikana päätin vaan yks kerta että en mä nyt niin vastenmielinen oo, enkä lihavakaan. Sit aloin uskoa siihen, ja kohta huomasin että mähän oon ihan kiva ja oikeestaan aika hoikkakin. Ja nyt oon hei näin fabulous bitch!Se tulee ja menee aika ajoin.
No ei kyllä mun värkki mitään pulleuttamista kaipaaveikkaan että alakoit kahtommaan lompakkoos
tai ukon lompakkoon...
Todellakin :xmas:Peniksen paksunnos omalla rasvakudoksella 2490 :O
Ihanan halpaa :xmas:
Halpaa kuin... makkara :xmas:Peniksen paksunnos omalla rasvakudoksella 2490 :O
Ihanan halpaa :xmas:
No ei kyllä mun värkki mitään pulleuttamista kaipaa
NimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30081083:
Korkeintaan täytettä :xmas: