Miten nopeasti voi uudelta kumppanilta pyytää, että milloin esittelet mut vanhemmillesi?

Keittiönoita
No minun puolelta olen mutta on mullakin epävarmuuteni:/ Pelkään jo valmiiksi sitä kun hänellä koulu alkaa ja siellä on tyttöjä vaikka millä mitalla. En edes kestä ajatella.
No tuossa mustasukkaisuudessa ei kyllä mitkään vanhempien hyväksymiset auta. Sitäpaitsi JOS nyt menisit hänen vanhempiaan tapaamaan, niin hyvin käyttäytyvät ihmiset olisivat sinulle ystävällisiä siinäkin tapauksessa, että pitäisivät sinua Universumin hirveimpänä hempukkana. En mä ainakaan kehtaisi sanoa päin naamaa, jos en jostain syystä pitäisi lapseni valinnasta. Jos sanoisin, niin mähän katkaisisin vain välini lapseeni ja sitä en halua. Kyllä mä voin tulla toimeen sellaisenkin miniän/vävyn kanssa, josta en pidä. Mutta ei meistä mitään sydänystäviä tulisi.

• Tykkää
Reactions: Wc Ankka ja Nyynä
Keittiönoita
Koska minkäs ihminen ihastumiselleen mahtaa. Ala mitä hän lukee on todella paljon tyttöjä.
Eli sä pelkäät, että poikaystäväsi ihastuu johonkin nättiin opiskelijatyttöön samalla tavalla kuin ihastui sinuunkin? Sitä suuremmalla syyllä ei nyt ehkä kannata mennä sinne poikaystävän vanhemmille käymään, jos kerran poikaystävä on herkästi ihastuvaa sorttia.

Kaikella ystävyydellä
Aivan. En mä voisi olla, miten voisin jos heidän pojalleen olen kultaakin kalliimpaa? Hyviltä vanhemmilta ja perheeltä he kaikin puolin vaikuttaa joten ei heille ole ihansama kenen kanssa heidän poikansa seukkaa. :O

Mutta ymmärrän pointtisi.
Nuoret miehet ajattelevat näistä asiosita eri lailla, kuin nuoret naiset. =) Voit hyvinkin olla tuolle miehelle pelkkä panopuu, joka unohtuu hyvin nopeasti uuden naisen tavattuaan.

Älä nyt vielä ala kapioita tehdä, ei se kannata. Jätä myös vauvan vaatteet vielä kauppaan. Samoin hääpuku. =)

Koska minkäs ihminen ihastumiselleen mahtaa. Ala mitä hän lukee on todella paljon tyttöjä.
Ala, mitä mun mies luki, oli naisvaltainen. Koskaan ei tullut pieneen mieleenkään, että miehellä olis niiden naisten kanssa jotain vispilänkauppaa :confused:

Lisään vielä, että mies oli välillä opiskelijabileissäki ILMAN MUA ja naisiahan siellä pääasiassa oli. Miksi, oi miksi, oot niin mustasukkainen? Pilaat vaan suhteesi sillä. No sitä ongelmaa sulla on tainnut olla aiemminkin?

Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
Ei, mut haluaisin vain nähdä heidät ja he varmaan minut.
Pyydä poikaystävältäsi valokuva. Ihan oikeasti sä vaikutat vähän turhan innokkaalta ja kun kerran olet vielä hirvittävän mustasukkainenkin, niin tuo teidän suhteenne saattaa kaatua omaan mahdottomuuteensa ihan siksi, että sä alat käymään poikaystävällesi ahdistavaksi. Eli nyt rauhoitut, unohdat ne opiskelijatytöt ja vanhempien tapaamiset. Poikaystäväsi kyllä vie sinut vanhempiaan tapaamaan, kun on sen aika. Mustasukkaisuudellesi sun kannattaisi tehdä jotain, sillä joka ainoa päivä koko elämänsä ajan poikaystäväsi tulee näkemään kauniita naisia ja vuodet kun kuluu, niin yhä useammin kauniimpia kuin sinä. Jos jatkuvasti pelkäät hänen ihastuvan toiseen, niin teet paitsi oman elämäsi vaikeaksi niin myös hänen. Onko YTHS:llä jotain psykologia tms, jonka kanssa voisit jutella?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30079759:
Eli sä pelkäät, että poikaystäväsi ihastuu johonkin nättiin opiskelijatyttöön samalla tavalla kuin ihastui sinuunkin? Sitä suuremmalla syyllä ei nyt ehkä kannata mennä sinne poikaystävän vanhemmille käymään, jos kerran poikaystävä on herkästi ihastuvaa sorttia.
Miksi en pelkäsi? Kai se on ihan tervettä että vähän jännittää sitä, jos toinen tapaa päivittäin paljon naisia/miehiä ja ehkä ystävystyy osan kanssa Mutta kyllä mä luotan häneen. <3

säpäle harmaana
No huh huh, minä en odottele noin kauaa, sen verran vakavissani olen ja aikuisia tässä ollaan. Pitää tietää millaisesta perheestä tulee ja on se selkeä merkki sitoutumisesta.
Taidan kysyä suoraan.
Jos olet vakavissasi ja olette aikuisia, miksi ei voisi odottaa? Tuo kiirehtimisesi kuulostaa pikemminkin siltä, että haluat äkkiä nähdä ne vanhemmat, ennen kuin sinut heivataan. Jos oikeasti olette vakavissanne, teillähän on sukuloimiseen koko loppuelämä aikaa.

Keittiönoita
Miksi en pelkäsi? Kai se on ihan tervettä että vähän jännittää sitä, jos toinen tapaa päivittäin paljon naisia/miehiä ja ehkä ystävystyy osan kanssa Mutta kyllä mä luotan häneen. <3
Koska sun koko elämäsi tulee sitten olemaan yhtä pelkäämistä. Vaikka menisit poikaystäväsi kanssa naimisiinkin, niin saattaisihan hän siitä huolimatta ihastua.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
säpäle harmaana
Jos olet varma suhteenne vakavuudesta ja kestävyydestä ja miehen luotettavuudesta, ei tarvitse pelätä. Sehän sen luotettavuuden juju juuri on.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30079771:
Pyydä poikaystävältäsi valokuva. Ihan oikeasti sä vaikutat vähän turhan innokkaalta ja kun kerran olet vielä hirvittävän mustasukkainenkin, niin tuo teidän suhteenne saattaa kaatua omaan mahdottomuuteensa ihan siksi, että sä alat käymään poikaystävällesi ahdistavaksi. Eli nyt rauhoitut, unohdat ne opiskelijatytöt ja vanhempien tapaamiset. Poikaystäväsi kyllä vie sinut vanhempiaan tapaamaan, kun on sen aika. Mustasukkaisuudellesi sun kannattaisi tehdä jotain, sillä joka ainoa päivä koko elämänsä ajan poikaystäväsi tulee näkemään kauniita naisia ja vuodet kun kuluu, niin yhä useammin kauniimpia kuin sinä. Jos jatkuvasti pelkäät hänen ihastuvan toiseen, niin teet paitsi oman elämäsi vaikeaksi niin myös hänen. Onko YTHS:llä jotain psykologia tms, jonka kanssa voisit jutella?
Niin tiedän. En oikeastaan tiedä miten voin olla näin mustasukkainen ihminen, kai se on leijonan peruspiirre :confused: Horoskoopiltaan hän taas on kalat.

Välillä kun mietin sitä syksyä että hän aloittaa taas koulun, niin ahdistun aivan tajuttomasti. Siis täysin turhasta! :(

Täytyy lähtee töihin, palataas illalla taas:flower:

Keittiönoita
Niin tiedän. En oikeastaan tiedä miten voin olla näin mustasukkainen ihminen, kai se on leijonan peruspiirre :confused: Horoskoopiltaan hän taas on kalat.

Välillä kun mietin sitä syksyä että hän aloittaa taas koulun, niin ahdistun aivan tajuttomasti. Siis täysin turhasta! :(

Täytyy lähtee töihin, palataas illalla taas:flower:
Sairaalloinen mustasukkaisuus on yleensä merkki omasta epävarmuudesta. Haluat uskoa luottavasi mieheen, mutta todellisuudessa et kuitenkaan luota. Jos jo nyt ahdistut siitä, että hän menee syksyllä kouluun, niin entä sitten ne kymmenettuhannet päivät, jolloin hän menee töihin? Naisvaltaisella alalla on yleensä myös työpaikoilla paljon naisia, ei pelkästään koulussa. Ja kun vuodet vierii, työpaikoille tulee uusia, nuoria, nättejä työntekijöitä. Sun elämäsi tulee olemaan aika tuskallista, jos joka ainoa päivä joudut pelkäämään ja ahdistumaan. Miten sun käy sitten, jos suhteenne jatkuu, hankitte lapsia ja sinä raskauden edetessä alat muistuttamaan ryhävalasta ja samaan aikaan miehesi lähtee aamuisin työpaikalle, jossa on kauniita naisia? Tarkoitan siis, että miltä susta silloin tuntuu, kun hormoonit vielä tekee omat temppunsa? Mahdollisesti kiukuttelet miehelle ja alat entistä enemmän pelätä, että ne työpaikan naiset saattavat olla vielä iloisempia ja mukavampiakin kuin sinä? Pahimmassa tapauksessa sä ajat miehen pois epäilyksilläsi. Joten todellakin suosittelen sulle avun hankkimista, jotta saisit itsevarmuutesi kuntoon ja turhan mustasukkaisuuden pois. Ei ole normaalia, että poikaystävän kouluun meno ahdistaa heinäkuun 10. päivä. Itse asiassa se ei ole normaalia edes syksyllä, kun koulu alkaa.

Keittiönoita
Tää ei tule loppumaan hyvin, se jätkä tulee näkemään saman kuin me ja jättää tuon tuuliviirin. Todella ahdistavaa luettavaa.
Uskoakseni aika tyypillistä sairaalloisen mustasukkaiselle ihmiselle. Tällainen ihminen tarvitsee jatkuvasti erilaisia vahvistuksia siitä, että kumppani on edelleen sitoutunut suhteeseen. Vanhemmille esittely - ja vanhempien "hyväksyntä" - on yksi tällainen asia, jota mustasukkainen pitää suhteen varmistuksena. Todellisuudessa se ei kyllä ole sitä, jos kumppanilla on tapana esitellä jokainen tyttö/poikaystävä vanhemmilleen. Mustasukkaiselle mitkään vakuuttelut ei riitä ja tuo kuva "et ole 10 minuuttiin sanonut rakastavasi minua, aiotko jättää minut?" kuvaa asiaa loistavasti. Vaikka kumppami puhkoisi silmänsäkin, niin mustasukkainen pelkää silti, että jonkun ääni on ihastuttavampi kuin oma ääni ja kumppani ihastuu toiseen. Mustasukkaisen kumppani ei siis oikein voi tehdä mitään (paitsi kuolla), mikä pitäisi mustasukkaisen mielen rauhallisena. Siksi siihen mustasukkaisuuteen pitää hankkia apua ja tavata niitä vanhempia sitten joskus.

Ei ole tervettä, ei sitten ollenkaan. Normaalissa parisuhteessa, jossa luottaa toiseen, ei tarvitse olla mustasukkainen. Hae apua, teidän molempien takia.

• Tykkää
Reactions: Nyynä ja Volmiira

Yhteistyössä