Heh. Kyllä minäkin olin parikympisenä aika samanlainen ex-poikaystäväni kanssa. Esittelin puolin ja toisin ja vanhempien ja muun perheen/sukulaisten tapaaminen oli tärkeää ja kova juttu. Olihan se tavallaan rakkautta sekin, naivia ja perustui eri asioihin mitä nyt arvostan, mutta niin, nuorena sitä saattaa luulla, että tietyllä tapaa pitää toimia.
Erosimme hänen kanssaan ja olin sinkkuna, kunnes tapasin nykyisin aviomieheni. Jalat lähti alta ja järki lensi pois päästä. Hän on USA:sta ja tapasimme, kun molemmat olimme noin vuoden reissussa kaukana kotoa. Minulle oli aivan sama mistä hän oli kotoisin, millainen hänen perheensä on, millaisia kaverit jne. Mielelläni kuuntelin heistä tarinoita, mutta olisi ollut ihan sama näemmekö vuoden vai kahden päästä. Meillä oli toisemme enkä tarvinnut yhtään mitään muuta
Kun oli aika lähteä kotiin, astui esiin realiteetit, mutta se oli selvää, että samassa maassa tulemme asumaan. Perhe ja kaverit tavattiin ajan kanssa ja ovat tärkeä osa meidän elämäämme nyt, mutta että parin kuukauden jälkeen heillä olisi ollut jotain merkitystä suhteessamme?
Hah, ei, toisen seura, loputon seksi ja suukottelu ja ne pitkät keskustelut oli meille kaikki kaikessa
Tästä on nyt 12 vuotta aikaa ja edelleen olen niin kovin rakastunut. Hellitä Happygirl vähän. Ei mikään vanhempien tapaaminen takaa mitään sitoutumista tai kerro millainen suhde teillä tulisi olemaan. Nauti siitä miehestäsi ja jos et nauti vaan haluat jatkuvasti jotain sosiaalisia leikkejä pelata hänen kanssaan, niin eroa ja etsi ihan oikea rakkaus, jossa tuollaisilla asioilla ei ole mitään väliä.