Meinasin sanoa että huomennahan on jo perjantai mutta onkin torstai.Oon kyl niin vanha jo että oon ihan kuollu aamulla ku pitäis nousta...|O
Tai periaatteessa huomennahan on perjantai kun nyt ollaan jo torstain puolella
Meinasin sanoa että huomennahan on jo perjantai mutta onkin torstai.Oon kyl niin vanha jo että oon ihan kuollu aamulla ku pitäis nousta...|O
auttaako se jos järjestää ns. naimapörrön?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078335:Kuka ihme tulee miut herättämään kuudelta? Raahaa miut suihkuun ja järjestelee miun pörrön .
No pallikännit sittenmtn kalsareita enää tähän aikaan
Auttaa todella paljon .auttaako se jos järjestää ns. naimapörrön?
No ihan samaa voisin kysellä...|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078335:Kuka ihme tulee miut herättämään kuudelta? Raahaa miut suihkuun ja järjestelee miun pörrön .
Kimppa pörrötyksetNo ihan samaa voisin kysellä...|O
siihen ei taida vanhan konstit piisataAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078350:Kimppa naimapörröt
Pitkät vai sopivan mittasetMull on sentäs kalsarit!
Päätin nyt tyytyä ihan vain kuplaveteen :xmas:Jokaiseen tietysti vaikuttaa eri tavalla
läpsystä vaihto sitten.siihen ei taida vanhan konstit piisata
Pojat |Oläpsystä vaihto sitten.
Saako nyt piiskaa :ashamed:Hyi teitä tuhmia!
Aikaa on vauvankin jälkeenUuu mama, let's GO
edit: öh, ei se beibe sieltä punkeennukaan ihan niin nopsaa :snotty:
Mutta pääseekö sitä siltikään töihin ajoissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078345:Auttaa todella paljon .
Et saa, tykkäisit siitä kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078372:Saako nyt piiskaa :ashamed:
Tuossa on kyllä vaara, että venyy se meneminen . Onneksi on liukuva työaika.Mutta pääseekö sitä siltikään töihin ajoissa
SopivatPitkät vai sopivan mittaset
JaahaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078350:Pimppa pörrötykset
Parempi olla yhden naisen miessiihen ei taida vanhan konstit piisata
Shhhh.....Et saa, tykkäisit siitä kuitenkin!
Mitä tuhmia?Kuka tääl on tuhma ollu?:OHyi teitä tuhmia!