Dedis veti räväkän asunkin .
Dedis veti räväkän asunkin .
niimpä, vanha ei enää haksaha kahennaisenloukkuunJaaha
Parempi olla yhden naisen mies
haksahdin tykkäämään tästä, mutta eihän tämä pidä paikkansaniimpä, vanha ei enää haksaha kahennaisenloukkuun
Mitä, arkiasuni .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078391:Dedis veti räväkän asunkin .
Ei paha tuokaan vaihtoehto.Päätin nyt tyytyä ihan vain kuplaveteen :xmas:
:OMitä tuhmia?Kuka tääl on tuhma ollu?:O
Raskaana olevia pitää kohdella vähän silkkihanskoin .Hei beibi anna mulle piiskaa
Ei kukaan, tietenkään :saint:Mitä tuhmia?Kuka tääl on tuhma ollu?:O
Mitä mitä mitä häh?!?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078408:Raskaana olevia pitää kohdella vähän silkkihanskoin .
Niinpä, ja vesi kaunistaa! Olut kaunistaa vaan niitä ihmisiä, ketä oluenjuojan silmät katselee :xmas:Ei paha tuokaan vaihtoehto.
Oluthan vaan pissattaakin turhaan
No jos ihan varovastiHei beibi anna mulle piiskaa
Kyllä se piiska kerkee vielä viuhumaanMitä mitä mitä häh?!?
Kuka niin sanoo? :O
sitäkin mutta ensisijaisesti ne tarttee kovaa k***ääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078408:Raskaana olevia pitää kohdella vähän silkkihanskoin .
Sulla oli niin täydelliset pakarat, etten viitsi satuttaa niitä |OHei beibi anna mulle piiskaa
mitä nyt hieman pitää rotia pitää pakaroiden läpsimisellä. Muutenhan ne ihan alkaa riehakkaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078408:Raskaana olevia pitää kohdella vähän silkkihanskoin .
Juu, tuo vanha vähän pilasihaksahdin tykkäämään tästä, mutta eihän tämä pidä paikkansa
kattilaa? ei... kääryleitä? Ei varmaan...sitäkin mutta ensisijaisesti ne tarttee kovaa k***ää
Parempi tietysti jos ei nuorikaanniimpä, vanha ei enää haksaha kahennaisenloukkuun
Mikäs sen on liukastanut :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078381:Tuossa on kyllä vaara, että venyy se meneminen . Onneksi on liukuva työaika.
Kukapa eisitäkin mutta ensisijaisesti ne tarttee kovaa k***ää
Ja ruutis on asian ytimessäsitäkin mutta ensisijaisesti ne tarttee kovaa k***ää