Ei yhden jälkeen oleNiin, mutta sitten on vielä hankalampi herätä aamulla töihin :xmas:
Yhdet pienet.Pitäis tässä varmaan painua unten maille just kohta..kello soi kuudelta. vai vieläkö ottais yhet pienet..-?
Olis tuossa kyllä suklaata kyytipojaksitodista se vääräksi (minäkö yllyttäisin?)
On kun on pieni :ashamed:Ei yhden jälkeen ole
Puhuinkin miehistäNooh, tuota,...miekin oon juonut kyl pikkasen... mut ei minuu kukaan käytä hyväksi.
No höh.Puhuinkin miehistä
mut sitruunahan auttaa naaman ilmeen muodostamisessa, sellainen perisuomalainen irvistys.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078301:Miulla ei oo kuin sitruunalla terästettyä vettä. Mie oon niin tavattoman hapan tyyppi muutenkin .
Tääll' oikeen yllytetään pahoille teille...Yhdet pienet.
Tai miksei vähän isommatki :xmas:
Et oo kun älyttömän magee :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078301:Miulla ei oo kuin sitruunalla terästettyä vettä. Mie oon niin tavattoman hapan tyyppi muutenkin .
Kalsarikännitryybs
Itseasiassa kun en niin ole kuuman ystävä, niin olen tälläkin hetkellä täysin alasti.Kalsarikännit
Jos on kalsareita
On vaa pikkarit..Kalsarikännit
Jos on kalsareita
Et oo kun älyttömän magee :kiss:
Niin siekin :kiss:. Nyt se beibe vaan pihalle niin lähetään vähän kylille yhdessä .Et oo kun älyttömän magee :kiss:
Tosi hapanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078301:Miulla ei oo kuin sitruunalla terästettyä vettä. Mie oon niin tavattoman hapan tyyppi muutenkin .
Mitkä ne on :O.On vaa pikkarit..
Jokaiseen tietysti vaikuttaa eri tavallaOn kun on pieni :ashamed:
Uuu mama, let's GOAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078324:Niin siekin :kiss:. Nyt se beibe vaan pihalle niin lähetään vähän kylille yhdessä .