I'm back babies! :xmas: Vaikka tulen vielä katoamaan pätkittäin hetkeksi tukantaltutusoperaation pariin.
Missäs ne kaikki tissit ja pippelit?
On se. En ole normaali painoinen.En usko!
En oo nähnyt kun berbereitä :xmas:I'm back babies! :xmas: Vaikka tulen vielä katoamaan pätkittäin hetkeksi tukantaltutusoperaation pariin.
Määki tahon! |OEn oo nähnyt kun berbereitä :xmas:
Peilin avulla.Siis näyttäkää nyt miten saatte kuvattua ahterinne!! Mie en osaa :'(
Tai ehkä se johtuu vaan siitä ettei se mahdu kuvaan mitenkään päin..
älykännyyn semmonen appsi joka antaa laukasuviiveen ja sitte vaan linssin etenn perse edelläSiis näyttäkää nyt miten saatte kuvattua ahterinne!! Mie en osaa :'(
Tai ehkä se johtuu vaan siitä ettei se mahdu kuvaan mitenkään päin..
Entäs ku peilikään ei tykkää miusta.Peilin avulla.
Öitä :kiss:. Huominen on jo ihan lähellä .Mä meen nukkuu. Aikainen herätys huomenna. öitä :kiss:
Ei oo niin matalalla peiliä ja käsipeiliin ei mahu, vaikka pien onnii.. :|Peilin avulla.
sil tulee vaan epätarkempia ja pimeämpiä kuvia kuin sillä toisella.Mun kännys on kamera molemmin puolin niin otan sillä etummaisella kameralla niin näkee mitä kuvaa.
Kalastelee kuvaajuu mutta kuitenkin tunsin että olin jäänyt jostain paitsi.. :'(
Mikä se on, jotain syötävää..?: /nyt soh naiset niiden itsetuntojen kanssa.
Huominen on huomenna...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30078019:Öitä :kiss:. Huominen on jo ihan lähellä .
Mihis se itsetunto on hävinnyt?Mikä se on, jotain syötävää..?: /
Ei ole kukaan palstalainen :hug:Höh..törkeetä syrjintää..
o/Jos vaan järjestetään berberi kuvaus kunhan joku ilmoittautuu kuvaajaksi....