Onks niitä muffinssejakin miulle?Tervetuloa siis! Heti kun mun lapsi nukahtaa.
Hei, tiesittekö muuten että lidlin mustikkamuffinssit on ihan tajuttoman hyviä? Ahmin niitä tänään kaks.
Onks niitä muffinssejakin miulle?Tervetuloa siis! Heti kun mun lapsi nukahtaa.
Hei, tiesittekö muuten että lidlin mustikkamuffinssit on ihan tajuttoman hyviä? Ahmin niitä tänään kaks.
tottakaiKulkeeko tänä yönä tissijuna?
Minen ainakaan ole tällä kertaa luvannut mitäänKulkeeko tänä yönä tissijuna?
Pöh, mie puhun syömisestä ja sie jostakin muusta.Usko minua nainen, en nytten muuta haluaisikkaan
MIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
vielä ne on uunissa saas nähä mitä palluroita sieltä tulee..
pöh.. ei oo kyllä aikoihin menny enään reisille..Ehkä se tylsä maalaisruoka on syy siihen että menee reisille..:saint:
Valitettavasti ei, läski paska söi kaikki :ashamed: Mut munaa riittää!Onks niitä muffinssejakin miulle?
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077594:tottakai
Sanoin uros :stick:ookko sieki seisoskellu mun peilin eessä kun sielä näky tännään tommonen
HannariMinen ainakaan ole tällä kertaa luvannut mitään
Niin, miehet! :xmas:
Joku vois laittaa pyllyjunanki puksuttaan
Mie jos löisin beban ruutuun niin simahtais teijän kaikki laitteet..veis liikaa tilaa
Joku vois laittaa pyllyjunanki puksuttaan
Kannatetaan :attn:Niin, miehet! :xmas:
JuuPersikkaa? :xmas:
Mie jos löisin beban ruutuun niin simahtais teijän kaikki laitteet..veis liikaa tilaa
Ei ole ollut vierailujaet oo huolinu vierailuista?
Et kai sie nyt ihtees tarkota!?!Valitettavasti ei, läski paska söi kaikki :ashamed: Mut munaa riittää!
Sama täällä.Mie jos löisin beban ruutuun niin simahtais teijän kaikki laitteet..veis liikaa tilaa
Eipäs pihdata
Mul on kyl aika kompakti perävaunu, mutta ei se oo kaikkien silmille tarkoitettu :saint:
Mutta oletko sinkku vai parisuhteessa?Täällä kyllä aina välillä näkyy! Usein Tero ilmaantuu myös kuvioihin siinä vaiheessa, kun Jorma ottaa hupun pois päästä.
Huijaat kuten tavallista! :stick:OMG, mulla on ihan aikuisten oikeesti koneella yks "belfie"