Mitäs nuo onJos sulla on salmiakkitikkareita niin kiinnostaa kyllä. En niin välitä hetelmistä, paitsi persikkapyllyistä.
Mitäs nuo onJos sulla on salmiakkitikkareita niin kiinnostaa kyllä. En niin välitä hetelmistä, paitsi persikkapyllyistä.
Joka paikassa hääräämässä |OJorma ja Ere on kyllä aika ehtiväisiä tyyppejä |O
...the more the merrierettei vaan Jorma ja Ere tee yhteiskäyntiä kisun intiimialueille?
isoja pyllyjäMitäs nuo on
Kepsiksen lempihedelmiä!Mitäs nuo on
:O...sitäkin vielä...:O :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077474:Ei tarviikkaan. Tää on ihan selvää pässin lihaa .
Se on jo huomennaOlispa jo huominen. Perjantai on vapaa.
:O...sitäkin vielä...:O :O
Ei näy täällä.Jorma ja Ere on kyllä aika ehtiväisiä tyyppejä |O
no sitte on kyllä menny tankkipelit aika reilusti liian pitkälleEi näy täällä.
Niinno, on siinä välil omaakin vikaa...joinain päivinä joutuu paahtaa eka töissä ja sit kotona loppupäivän, pää täynnä ties sen sata asiaa mitä pitäis muistaa ja keretä, kunnes illalla kaatuu sänkyyn niin siinä on ihan muut ku jormat mielessä..no sitte on kyllä menny tankkipelit aika reilusti liian pitkälle
Eikä kyllä täälläkään.Ei näy täällä.
Me oltiin kanssa monta tuntia ja kivaa oli....niin, ja tiesittekö että vesi on märkää ja järvi rannassa?!
Taas käytiin lotrailemassa ja pitämässä älämölötystä ja ihan hervottomasti hihittelemässä ja nauraa rätkättämässä - vesileikit on niin ihania!
Ja vaikka päähuomio oli kuitennii kiinnitettynä omiin ipanoihin ja Mieheen , niin - minne mä nämä silmäni mokoma laitan :ashamed: - olihan siellä tarjollansa verkkokalvon hemmottelua enempikin rantaleijonien ja kauniiden naisten muodossa. Nauravaiset ja päiväänsä tyytyväiset ihmiset ovat kaunista katseltavaa .
No myönnän.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077418:Saattavat joskus yllättää
Mieki halluun! Nälkä, eikä täällä oo muuta ku salaattia.. :kieh:Olipas hyvää lihapiirakkaa. Kävin grillillä.
On mul vielä yks piirakka mut se ei vie nälkää.Mieki halluun! Nälkä, eikä täällä oo muuta ku salaattia.. :kieh:
ookko sieki seisoskellu mun peilin eessä kun sielä näky tännään tommonenYksi ihan kivannäköinen uros siellä oli eilen ja tänäänkin.
No olisit kysyny, höpsö!MIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
vielä ne on uunissa saas nähä mitä palluroita sieltä tulee..
Noni kiusatkee nyt kaikki nälkästä naista! |OMIKSI ette kertoneet mulle että ku tekee pizzarullia niin sitä täytettä EI SAA olla yhtäpaljon kuin normi pizzan päällä! |O
vielä ne on uunissa saas nähä mitä palluroita sieltä tulee..