Miksi ei? :xmas:ziraffi, ei ole kovin hjuva idis
Miksi ei? :xmas:ziraffi, ei ole kovin hjuva idis
Hyvä idea .Nii älkää sit vahingossakaan vastatko mun kysymykseen, höh.
Aijaa, miksei? Mä ajattelin et se olis ollu kilttiä :ashamed:ziraffi, ei ole kovin hjuva idis
28 kohta mittarissa.Niin minkä ikänen sä oot? Entä rehuleski?
Mä oon aina tykänny vanhemmista, ikähaarukka vaan kasvaa sitä mukaan kun tulee ikää :ashamed:
Aijai ikärasisti!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077151:Mie en ole kauheasti ajatellut koskaan mitään ikärajoja, mutta en mie millään voinut mennä 25 vuotiaan pojan klopin kanssa treffeille. Ei vaan pystynyt :ashamed:.
Nih :snotty:Aijai ikärasisti!
Luin ensin, että goatsen alku :ashamed:nyt on taas goateen alku, alkoi sänki riehumaan liian aktiivisesti pitkin naamaa
Mua myös hiljattain yritti vikitellä yksi 18 vuotias koltiainen.. Ollaan kyllä kavereita, joten luulenpa sen olevan läppäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077151:Mie en ole kauheasti ajatellut koskaan mitään ikärajoja, mutta en mie millään voinut mennä 25 vuotiaan pojan klopin kanssa treffeille. Ei vaan pystynyt :ashamed:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077151:Mie en ole kauheasti ajatellut koskaan mitään ikärajoja, mutta en mie millään voinut mennä 25 vuotiaan pojan klopin kanssa treffeille. Ei vaan pystynyt :ashamed:.
No onhan se ihan reilusti täysikäinen Paljon siulla itellä on ikää?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077151:Mie en ole kauheasti ajatellut koskaan mitään ikärajoja, mutta en mie millään voinut mennä 25 vuotiaan pojan klopin kanssa treffeille. Ei vaan pystynyt :ashamed:.
Sänki näyttää yllättävän hyvältänyt on taas goateen alku, alkoi sänki riehumaan liian aktiivisesti pitkin naamaa
:O 18 v.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30077163:Mua myös hiljattain yritti vikitellä yksi 18 vuotias koltiainen.. Ollaan kyllä kavereita, joten luulenpa sen olevan läppä
Tuntu muuten metkalta kun firman pikkujouluissa simmonen 20v. pojan kloppi koitti ensin vähän iskee, sitten kuuli iän ja totes että "oot jo niin vanha!"
Oli pakko sanoo että saatan ollakki, mut sun kantsis kasvattaa pallikarvat ennenkun alat muille huuteleen
Sen jälkeen olinkin jo lehmä ja vanha kanttura
Ei kyllä se urheilulaji miellytäLuin ensin, että goatsen alku :ashamed:
et ollut puolustamassa tätä kun naiset ilkkui männäiltana...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30077166:Sänki näyttää yllättävän hyvältä
Saahan tuohon yhden rippikoulun käymisiän verran laittaa lisää :ashamed:.No onhan se ihan reilusti täysikäinen Paljon siulla itellä on ikää?
Vaikka näistä ikäasioista on ollukin juttua niin en mie muista ku hädin tuskin oman ikäni..
Ja mikä parasta oli erittäin mukavat nää naapurin 70 vee juhlat, kun satuttiin molemmat olevan kutsuttuina. Toki tää kovasti pyysi etten saa kertoa hänen mummolleen mistään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30077167::O 18 v.
äläs yleistäet ollut puolustamassa tätä kun naiset ilkkui männäiltana...
Mä kyllä en ilkkunut! :attn:et ollut puolustamassa tätä kun naiset ilkkui männäiltana...