Tapsa. Yks nimetty.No, kun täällä on se yks Joffrey Baratheonin hiukset-nimimerkki, niin mitäs jos sitä linjaa käyttäis ja nimeäis yhden rintakarvan sitten Burt Reynoldsin rintakarvaksi? Tai sitten esim. Tapsa.
Tapsa. Yks nimetty.No, kun täällä on se yks Joffrey Baratheonin hiukset-nimimerkki, niin mitäs jos sitä linjaa käyttäis ja nimeäis yhden rintakarvan sitten Burt Reynoldsin rintakarvaksi? Tai sitten esim. Tapsa.
Jeeee!!!! Onhan Tapsa sitten sellainen pirtsakka ja kihara?Tapsa. Yks nimetty.
Harmaissa karvoissa on jo historian havinaa. Ollaan vähän niin kuin löytöretkeilijöitä :xmas:.Ketjututkimusmatkailijat :xmas:
Yhdyn tähän puhujaan...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30075437:Kaikki paikat pitää tarkoin tutkia :xmas:
Tapsa on kyllä vähän sellainen mölli tapaus. Töröttää yksinään piikkisuorana.Jeeee!!!! Onhan Tapsa sitten sellainen pirtsakka ja kihara?
Voi Tapsa! No, ehkä se viihtyy yksinään. Erakko-Tapsa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30075453:Tapsa on kyllä vähän sellainen mölli tapaus. Töröttää yksinään piikkisuorana.
Jos meikäläisessä olis jotain pirtsakkaa ja kiharaa, niin vastaisin kahden kakskymppisen punapään välissä maaten.Jeeee!!!! Onhan Tapsa sitten sellainen pirtsakka ja kihara?
Karvamaailman Kolumbukset :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30075450:Harmaissa karvoissa on jo historian havinaa. Ollaan vähän niin kuin löytöretkeilijöitä :xmas:.
Joo. On semmoinen kivenkova tollo.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30075453:Tapsa on kyllä vähän sellainen mölli tapaus. Töröttää yksinään piikkisuorana.
Karvamaailman Kolumbukset :saint:
Sä taidat olla punapääfani kovimmasta päästäJos meikäläisessä olis jotain pirtsakkaa ja kiharaa, niin vastaisin kahden kakskymppisen punapään välissä maaten.
Saithan multa oikeen pinkeiden ja pyöreiden tissien kuvan! :saint:vois kyl väsää ittensä sänkyyn, tissikuvattomana!!! niisk.
Usko tai älä, mut ...Sä taidat olla punapääfani kovimmasta päästä
Mun täytyy vielä vähän tutustua suhun, koska en ole ihan varma susta ja sun jutuista. Tyydyn toistaiseksi vain tarkkailemaan sua kaukaaUsko tai älä, mut ...
... saako puhua tottakin?
Toki punapää katseeni kääntää. Mutta mä olen vaikea. Ja varma.
Oikea silmäni on käytännössä sokea. Eikä vasemman silmän näössäkään ole hurraamista.
Niinpä mulle on herttaisen yhdentekevää miltä jokin näyttää.