The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Usko tai älä, mut ...

... saako puhua tottakin?

Toki punapää katseeni kääntää. Mutta mä olen vaikea. Ja varma.

Oikea silmäni on käytännössä sokea. Eikä vasemman silmän näössäkään ole hurraamista.

Niinpä mulle on herttaisen yhdentekevää miltä jokin näyttää.
Mun täytyy vielä vähän tutustua suhun, koska en ole ihan varma susta ja sun jutuista. Tyydyn toistaiseksi vain tarkkailemaan sua kaukaa
 
Meillä on ruokala kiinni ja naapuritalon on kyllä auki. Silmä kovana valvonut yhtä työn valmistumista, ulkopuoliset tekijät hommissa. Maanantaina halusivat lounasta, sitten eivät halunneet ja taas halusivat, mutta liian myöhään. Eilen muistutin jo ajoissa... Me mitään syödä, vaan vedetään homma loppuun.
Tänään käyn syömässä.
 
IhQ
Huomenta!

Ja pöh mittään kivoja unia ees näkyny, yhtä sekamelskaa vaan.
Taas pitäis vääntäytyä ottaa kahvia, aamupalaa ja pyöriä töihin.

Ärsyttää vaan ihan hulluna, eilen kun tulin kotiin, esikko oli vastassa ovella ja sanoi että isi oli noussut aamulla vasta 11 aikaan ja istunu sitten vaan koneelle. Pitää yrittää selvittää onko tuo oikeesti totta..: /
Noh, eilen illalla pelaili ties miten pitkään mutta hyvin näkyy uni taas maistuvan.
 
Huomenta!

Täällä on oikein rintakarvojen ristiretkeä vielä vietetty :D

Kökkö aamu, pikku likalla nenä aivan tukossa ja liki 38 kuumetta : /
Muu väki saa lähtiä rantakodalle grillipiknikille, niin me sitten möllätään ja paranellaan päivä sisätiloissa... Kurja homma.

Sit taas varpaat ja sormet ristiin ettei tartte astman takia päivystykseen juosta,
ja jos tarvii niin ei kumminkaan kauheen montaa kertaa, jookos :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä