The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30074797:
No se harrastaa autoja, on yli 30-vuotias, mut alle 40-vuotias. 2 lasta 4 ja 7, jos muistan iät oikein, mut ainaki liki menee. Miinusta pienestä kummusta, joka on ilmestyny tohon vattan kohalle, mut kaikkea ei voi vaatia, koska on kuitenkin vahva mies ja todella mukava :) Asuu aika liki mua.
Hmmm....kuulostaa mukavalta:rolleyes: ja pienet kummut ei haittaa,on niitä isojakin kumpuja tapailtu:D
 
Ei oo.. Sänki naamassa on todella inhottava..
Pitäiskö mun kertoa?

(Aina kun mä aloitan näin mulle tulee mystinen fiilis, et ei pitäis ja olen kuin heikoilla jäillä kävelisin)

Mut olen ihan varma siitä, et löytyy äijä jonka sänki on yllättäen maailman seksyin.

Juu, oli naarasotus joka inhosi pitkiä hiuksia miehellä, kunnes törmäsi mieheen jolla oli oikeenlaiset pitkät hiukset. Tai sit ne oli kiinni oikeessa päässä.
 
Pitäiskö mun kertoa?

(Aina kun mä aloitan näin mulle tulee mystinen fiilis, et ei pitäis ja olen kuin heikoilla jäillä kävelisin)

Mut olen ihan varma siitä, et löytyy äijä jonka sänki on yllättäen maailman seksyin.

Juu, oli naarasotus joka inhosi pitkiä hiuksia miehellä, kunnes törmäsi mieheen jolla oli oikeenlaiset pitkät hiukset. Tai sit ne oli kiinni oikeessa päässä.
Siis se sänkihän näyttää hyvältä, mut tuntuu tietyissä tilanteissa pahalta.. Vaan mie oonki herkkis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä