Miehän taidan tulla koko lomaksi teille . Onko komeita isäntiäNaapurissa ois.. Ja tällä kylällä ei tarvii kahesti kyssyy ku isännät innoissaan kauniin naisen navettaan ottaa..
Miehän taidan tulla koko lomaksi teille . Onko komeita isäntiäNaapurissa ois.. Ja tällä kylällä ei tarvii kahesti kyssyy ku isännät innoissaan kauniin naisen navettaan ottaa..
No se harrastaa autoja, on yli 30-vuotias, mut alle 40-vuotias. 2 lasta 4 ja 7, jos muistan iät oikein, mut ainaki liki menee. Miinusta pienestä kummusta, joka on ilmestyny tohon vattan kohalle, mut kaikkea ei voi vaatia, koska on kuitenkin vahva mies ja todella mukava Asuu aika liki mua.Who? where? what? opcorn:
Pakko myöntää ett muutama on suorastaan ilo silmälle.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30074795:Miehän taidan tulla koko lomaksi teille . Onko komeita isäntiä
Hyi sinnuu!UUh,*lähtee etsimään navettaa*
Mie oon jo lähtökuopissani .Pakko myöntää ett muutama on suorastaan ilo silmälle.. :ashamed:
Hmmm....kuulostaa mukavalta ja pienet kummut ei haittaa,on niitä isojakin kumpuja tapailtuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30074797:No se harrastaa autoja, on yli 30-vuotias, mut alle 40-vuotias. 2 lasta 4 ja 7, jos muistan iät oikein, mut ainaki liki menee. Miinusta pienestä kummusta, joka on ilmestyny tohon vattan kohalle, mut kaikkea ei voi vaatia, koska on kuitenkin vahva mies ja todella mukava Asuu aika liki mua.
Hyi sinnuu!
Nää tuntien en kyllä tuota ottamista eppäilis hetkeekään..
Kuulostaa sellaiselta normaalitahtiselta harrastukselta .mun autoharrastus on maks 2h per päivä ja monesti menee monta päivää etten koske koko rotteloon
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30074832:Mie oon jo lähtökuopissani .
Pitäiskö mun kertoa?Ei oo.. Sänki naamassa on todella inhottava..
Siis se sänkihän näyttää hyvältä, mut tuntuu tietyissä tilanteissa pahalta.. Vaan mie oonki herkkis.Pitäiskö mun kertoa?
(Aina kun mä aloitan näin mulle tulee mystinen fiilis, et ei pitäis ja olen kuin heikoilla jäillä kävelisin)
Mut olen ihan varma siitä, et löytyy äijä jonka sänki on yllättäen maailman seksyin.
Juu, oli naarasotus joka inhosi pitkiä hiuksia miehellä, kunnes törmäsi mieheen jolla oli oikeenlaiset pitkät hiukset. Tai sit ne oli kiinni oikeessa päässä.
Jokohan niitä rehvejä pitäs järjestellä.. *kädet syyhyää*Hmmm....kuulostaa mukavalta ja pienet kummut ei haittaa,on niitä isojakin kumpuja tapailtu
Huomenta :wave:. Keitetäänkö aamukahveetHuomenta :wave:. Vitsit kun maistu päikkärit hyvälle!
Hämärästi muistan, et jotkut joskus olis ollu puhumatta ikääntymisen inhottavista sivuvaikutuksista.tinku sie oot höpsö
tuutte tietysti eri päivinä ko eihän vanha jaksa kahta naista samana päivänä hoidella, hyvä jos samalla viikolla
NiinpäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30074896:Jokohan niitä rehvejä pitäs järjestellä.. *kädet syyhyää*
kyllä se siitä suttaantuu kun pääsette ihiksen kanssa seuraavalle asteelleKaveri jätti koiran hoitoon ja parin tunnin aikana oon puhunu sen kanssa enemmän kuin yhteensä ihmisten kanssa pariin viikkoon
Mäkin oon eilen ja tänää höpissy koiralle ja varmaan huomenna ja ylihuomennakin,mahtaako se edes tajuta mitäänKaveri jätti koiran hoitoon ja parin tunnin aikana oon puhunu sen kanssa enemmän kuin yhteensä ihmisten kanssa pariin viikkoon