Tottahan tokiKahvia ensin, tuo mullekkin
Makaan vielki sängyn pohjalla ja mietin et koittasko nukkua uudestaan vaiko eikö
Maitoa tai sokeria?
*ojentaa kupposen*
Tottahan tokiKahvia ensin, tuo mullekkin
Makaan vielki sängyn pohjalla ja mietin et koittasko nukkua uudestaan vaiko eikö
Maitoa vaan kiitosTottahan toki
Maitoa tai sokeria?
*ojentaa kupposen*
Sori, olin suihkussaJahas, mulle ei tarjoilla meen keittää ite.
Kivaa päivää :wave:Voi ei tuota kelloa..miten se on jo noin paljon ja mie vielä yöpaita päällä |O
Pakko lähteä kiitämään nyt. Päivänjatkoja! :wave:
Mä tiedän useammankin varman ikääntymisen merkin.haluatteko kuullu varman ikääntymisen merkin?
no ei haittaa, kerron sen silti:
rintapehkosta alkaa löytymään harmaita
Wau!haluatteko kuullu varman ikääntymisen merkin?
Yksi merkki on kuulemma myös se kun aamunaama säilyy koko päivänhaluatteko kuullu varman ikääntymisen merkin?
Kuinkas neitokaiselle sattuikin mahdollisimman asiaankuulumaton sanavalinta?Wau!
Oikeasti, harmaantuvat rintakarvat lisää charmantiutta jotain potenssiin kolme
Oh no :OYksi merkki on kuulemma myös se kun aamunaama säilyy koko päivän
Syvimmät pahottelut :hug:Kuinkas neitokaiselle sattuikin mahdollisimman asiaankuulumaton sanavalinta?
Mä oon kiertäny pääkauppoja kattelemassa, et olisko vaihtopäitä saatavilla. Olis kiva, kun olis työpää, siviilipää, kännipää jne aina erikseen.Yksi merkki on kuulemma myös se kun aamunaama säilyy koko päivän
Sepä se. Mun kaulassani on punaniskajengat.Jalavan kaupassa on vaihtopäitä venäläisellä kierteellä.
Ihana tuo maidon pyytäminen :heart:Aivopesu tuottaa selvästikin tulosta.
- Anna mulle maitoa.
- Pitäiskö pyytää vähän kauniimmin?
- Kiltti äiti, kaunis äiti, saisinko maitoa?
Muuten tänään onkin ollut suht paska aamu. Herättiin kuudelta, ja mä koitin jatkaa torkkumista telkkari lapsenvahtina. Mutta ei, en enää muista mihin heräsin kun se tossa perseili, mutta siinä vaiheessa kun kuului MIAU ja pyykkikoneen luukku läimäistiin kiinni niin tuli kire sängystä. (huom, mulla ei oo koskaan koneen johto seinässä kiinni ellen pese pyykkiä, just tätä oon pelännyt, mutta säikähdin niin saatanasti.) Oli sinne tungettu sitten vähän dinosauruksiakin. Ja kissat oli vähän saanu ruokaa. Tai oikeammin joku oli söynyt kissojen ruuat, ja siivonnut vähän hiekkalaatikkoa ja jättänyt lapionkin todisteeksi laatikkoon.... Äh. E taida kyllä lähtee perheen kanssa mihinkään rannalle, ennustelen että päiväunet tekis ihan hyvää tolle kakaralle kun on niin ajoissa herännyt piruilemaan.