Jos saisit sen perjantain sumplittua vapaaksi?mä varaan ruutiksen jos tuo suostuu tulee lusikkaan
tosin jos kukaan ei mua hae niin...eikä mulla ole lomaakaan enää sillon: /
Jos saisit sen perjantain sumplittua vapaaksi?mä varaan ruutiksen jos tuo suostuu tulee lusikkaan
tosin jos kukaan ei mua hae niin...eikä mulla ole lomaakaan enää sillon: /
Nyt herkeä nainen höpöttämästä |O . Toinen sanoo, että olisi kiva nähdä niin suomennettuna se tarkoittaa olisi kiva nähdä. Nyt luuri käteen ja sassiin :stick:.luonne on sellanen...epäileväinen...ehkä en luota itteeni ja sitä kautta en usko että kukaan haluais mua tavata,edes kaverina.
Niin sit kun eka tietäis mihinkä junaan sitä pitäis ees hypätä:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071742:Elä huoli. Mie tuun asemalle vaikka vastaan ja miulla on loistava suuntavaisto. Koskaan en oo ollut vahingossa kadoksissa .
:hug: Kuulostaa niin tutulta. Ihan ku peilistä...öö, lukis...tai jotainluonne on sellanen...epäileväinen...ehkä en luota itteeni ja sitä kautta en usko että kukaan haluais mua tavata,edes kaverina.
Vaan sitä voidaan pähkätä yhdessä yv:llä.Niin sit kun eka tietäis mihinkä junaan sitä pitäis ees hypätä:snotty:
:stick:Eeeeeiiii, kun ei mitään marjojen kanssa! Ihan pelkältään vaan
Tietysti kehtaaNyt jäi kaukon kanssa juttu kesken kun piti karata ulos...sanoin kyllä palaavani takas mutta kehtaako sitä nyt...kyllä tuo ainakin väitti että oishan se mukava nähdä...tiedä sitten oliko tosissaan....
Sellanen +22 olis sopivaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071712:Lauantaina oli kyllä ihana ilma. Asteita oli täällä 24 korkeimmillaan.
Hämähäkkejä, käärmeitä, kaukoa, ulkoilutusta, benji-hyppyä ja sen sellaista .Iltaa :wave:
Mitäs tänne tänään?
Tuo olisi täydellinen lämpötila.Sellanen +22 olis sopiva
Asiasta toiseen, ostin äsken heräteostoksina jukka pojan jonkun kokoelma cd:n ja pmmp kokoelman missä joku live-dvd:kin
Mulla ei joten täytyy jättää väliin.Okei, mie tulen. On sopivasti lapsivapaatakin sillon Järjestyykö majotus?
Hienoa Ihku :flower:. Ja nyt vaan toteutetaan tuo. Ei myö purematta sinnuu syödä .Eih, oikeestiko nyt harkitsen ihmisten näkemistä..:O
En mie uskalla kuitenkaan, pitäis heti alkuun vetästä semmoinen bebat olalle etten selviis junaan ollenkaan
Menen nyt iltapalalle ja nukkumaan jos järkytykseltäni kykenen. Öitä ja kauniit unet kaikille!!
No Kake tietty .Siis en ensin kehdannut kysyä, mutta nyt on mainittu jo niin moneen kertaan että on pakko: KUKA ON KAUKO!?
Helpottais kummastiNiin sit kun eka tietäis mihinkä junaan sitä pitäis ees hypätä:snotty:
Ihan alkuun tunnen syvää myötätuntoa persettäsi kohtaan ja toivon, että näin ei käy :hug:.Juhlikaa te vaan viidestoista päivä nii! :stick:
Minä luultavasti punkeen simmosta kolmen kilon pötkylää maailmaan niin jotta perse repeää, kun kun työ skoolaatte skumppaa ja tsihittelette vaan nii
:|Mulla ei joten täytyy jättää väliin.
Voi anteeks kauheesti mutta mua rupes naurattaa tääJuhlikaa te vaan viidestoista päivä nii! :stick:
Minä luultavasti punkeen simmosta kolmen kilon pötkylää maailmaan niin jotta perse repeää, kun kun työ skoolaatte skumppaa ja tsihittelette vaan nii
Kaikkiin kohtiin kyllä. Eläimetkin on huomioitu.Kuinkas monella on kotona ensiaputarpeisto kuten haavanhoito päivitetty ajantasalle näin kesän alkaessa? Ja onko taitoa haavanhoitoon?
Muistuttelen tuikitärkeästä aiheesta tässä.