epäilen samaa, se päätti kokkeilla että keksinkö tikusta asiaa että saan jäädä pihalle värkkäilemäänkahvikirahvi, loistava idea.
krut, Ihan selvästi naapurin rouva teki tuon siun kiusalla..
epäilen samaa, se päätti kokkeilla että keksinkö tikusta asiaa että saan jäädä pihalle värkkäilemäänkahvikirahvi, loistava idea.
krut, Ihan selvästi naapurin rouva teki tuon siun kiusalla..
Etkä jääny edes nyppimään rikkaruohoja? Tyhmä äijä.justiinsa kun sain nurmet ajettua niin naapurin pinkeäpeppuinen nuorirouva tuli mikroshortseissaan leikkaamaan omaa nurmikkoaan
ruutiksen tuuria
no meinasin jäädä mutta aattelin että on pikkusen liian läpinäkyvääEtkä jääny edes nyppimään rikkaruohoja? Tyhmä äijä.
..no et sitten jäänyt pihalle mittailemaan nurmikon pikaista takaisin kasvua tai laskemaan ohikiitäviä pääskysiä?! :hug:justiinsa kun sain nurmet ajettua niin naapurin pinkeäpeppuinen nuorirouva tuli mikroshortseissaan leikkaamaan omaa nurmikkoaan
ruutiksen tuuria
No kamoon - kesäpäivä heppeimmillään, kuka kehvana sitä sisällä homehtuu varsinkin kun on maisemat kohdallaan.no meinasin jäädä mutta aattelin että on pikkusen liian läpinäkyvää
mulla tullee pää kipeäksi jos oon liian kauan auringossaNo kamoon - kesäpäivä heppeimmillään, kuka kehvana sitä sisällä homehtuu varsinkin kun on maisemat kohdallaan.
Ruutis - ote lipsuu |O
Hassu oot ..silimät toimii kuitennii vielä ja vallankin toi terävänäkömulla tullee pää kipeäksi jos oon liian kauan auringossa
vanhuus etc...
tuossa olis kyllä ideaaTerdelle juomaan kaljaa (ja ihailemaan maisemia). Siitä ei näy läpi, eihän nyt kukaa ihmettele miks joku juo olutta kauniina päivänä
Kahvin pitää olla tuorettaKyllä toi pumpputermari on hyvä, mies herää yleensä minua ennen ja keittää kahveet ja laittaa termariin, mun ei tarvia aamulla keitellä. :heart:
Onkos isokin lääni leikattavana?pitäs ruveta leikkaamaan nurmi
:hug:justiinsa kun sain nurmet ajettua niin naapurin pinkeäpeppuinen nuorirouva tuli mikroshortseissaan leikkaamaan omaa nurmikkoaan
ruutiksen tuuria
Pitäähän työ tehdä loppuun ja rikkaruohotkin nyppiäno meinasin jäädä mutta aattelin että on pikkusen liian läpinäkyvää
Lämmin ilma ja paidaton oma mies:wave: - nyt lähden nauttimaan kesästä!
Ja jos tässä tämän päivän töhötyksessä sitten joutas järvellekin lutraamaan .
Hyi sentään, kun voikin maanantai tuntua maistuvaisen ihanalta päivältä :O !
Moni kohta hyvä mutta tuo noin 1:28 :xmas:aika paha
Kai siellä ois sulle vielä joku puska jota voisi trimmerillä veivata? Mielikuvitusta peliin mies!justiinsa kun sain nurmet ajettua niin naapurin pinkeäpeppuinen nuorirouva tuli mikroshortseissaan leikkaamaan omaa nurmikkoaan
ruutiksen tuuria