The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Päätön ratsumies oli vissiin nuoremmalle tytölle liikaa, näki pahaa unta ja miun piti tytön viereen kömpiä aamuyöstä ja nukahin siihen pariks tunniks..palasin sitten puol 5 maissa omaan sänkyyn ja nukuin siinä siihen kuuteen millon oli herätys.
Tuota Walt Disney-leffaa ei siis oo kiire hommata omaks :) vaikka meille on noitakin numeroleffoja vähän niinkuin kerätty.
 
Huomenta!

Olisin saanut nukkua vielä mutta aattelin olla symppis ja herätä ukon kanssa aamu sumpille.
Parka on ainoo kuka joutu lähteen töihin, kaikki muut viettää lomaa :D

Niin ja faija eilen uhos et hän on kumminkin aamulla niin paljon muita ennen ylhäällä että kerkee peseen pyykkiä ennen kun kukaan edes silmäluomiaan raottaa.
Kiusa se on pienikin kiusa, laitoin omat vaatteet koneeseen jo pyörimään :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
MUn tarttis lähteä ulkoiluttamaan tuota lasta, kiinnostaa ihan sikana. Siellä on liian lämmin, liian aurinkoinen, terassikeli. JA hiekkalaatikolle pitäis mennä istumaan. Pöh! Ei oo kaveriakaan. Mutta koitan silti olla urhea, tuun sit hikisenä takas kotia ja toivon että laps ottaa päiävnokoset :cool:
 
Kyllä toi pumpputermari on hyvä, mies herää yleensä minua ennen ja keittää kahveet ja laittaa termariin, mun ei tarvia aamulla keitellä. :D :heart:
 
kahvikirahvi
Mun tarttis lähteä ulkoiluttamaan tuota lasta. Siellä on liian lämmin, liian aurinkoinen, terassikeli. JA hiekkalaatikolle pitäis mennä istumaan. Pöh! Ei oo kaveriakaan. Mutta koitan silti olla urhea, tuun sit hikisenä takas kotia ja toivon että laps ottaa päivänokoset :cool:
 
Heipä hei! :wave:

Mikä mahtava viikonloppu takana, meni vaan iha liian äkkiä.

Oltiin Alastarolla la-su kattomassa Dragstereita. Lauantai meni viihteellä, hyvien kavereiden kanssa ja eilen oltiin sitte koko perheen kera, pojat tykkäs :)

Lauantaina laitoin aamusti jo aurinkorasvaa ja lisäilin sitten päivällä, meni ihan hyvin. Eilen sitte en tajunnu laittaa ihan jokapuolelle, niin tottakai kärvähdin ja onnistuin polttamaan myös lapseni, vaikka hälleki laitoin kyllä aurinkorasvaa :/ Mutta onneks pieni ei kauheen pahasti kuitenkaa palanu.

Kuitenkin oli pojilleki raskas eilinen päivä ja itellä kans, ku yö meni ihan pipariks, J nukku tosi huonosti, heräili vähän väliä ja sitte on kova yskä ollu jo toista viikkoa, tarvii varmaan soitella johonki lääkärii tällä viikolla, jollei se mee ohi.

No mutta tulipa sepustus, mitähä sitä tänää tekis?
 
Taisin tuntea pienen kateuden piston jossain, aamukahvit valmiina ois ihan luksusta.. Mut tuo miun ukko ei ees juo kotona aamukahvia, töissä juovat ennen ku mittään ruppeevat tekemään. :kieh:

Blaah, tarviis lähtee noiden riitapukarien kanssa uimakouluun. Mie voisin ulkoistaa ihteni terassille siitä hommasta..
 
Kohta lounaan tekoon. Uusia pottuja ja esinahkamakkaroita (pekoniin käärittyjä ) ja salaattia.
Sit vähän lepäilyä ruuan päälle ja kirjastoon sekä kauppaan. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä