Kenellä tässä nyt on ongelmia korvien välissä...?Etkö sinä Terhi vois keskittyä vain siihen blogiisi? Ennenkin on nähty "laihtuminen" ja sitten taas turpoaminen.
Sinulla on oikeasti ongelmia korvien välissä.
Sekin juttu kun oksensit huonon olosi blogiisi ja sitten poistitkin postauksen...
Mulla oli alkuun kamalia mielitekoja, mutta niistä selvisin miettimällä herkkujen tilalle lautasellisen graavikalaa ja simpukoita . Eli siis rangaistuksena vedonlyönnille oli tuo, että olisin joutunut syömään sellaista, jota en pysty edes harkitsemaan syöväni.Itsellä takana urakkaa vasta 2 kuukautta, painoa on lähtenyt jotain 7 kiloa. Joten hitaasti mennään täälläkin. Kertoisitko millä tsemppasit itseäsi, ettet missään vaiheessa väsynyt elämäntapamuutokseen ja laihdutukseen, vaan jaksoit jaksaa? Vielä ei mulla ole väsymystä tullut, mutta kun se tulee, niin neuvot ois tervetulleita sen päihittämiseksi
Sulle varmaan olis tullut hyvä mieli jos olisit saanut kommentillasi loukattua. Pahoittelut, et onnistunut. Itse asiassa olet kohtalaisen hilpeä tapaus . Toivot jonkun randomin epäonnistumista ja kaivelet vanhoja juttuja yrittäen... no, en tosiaan tiedä motiivejasi.Etkö sinä Terhi vois keskittyä vain siihen blogiisi? Ennenkin on nähty "laihtuminen" ja sitten taas turpoaminen.
Sinulla on oikeasti ongelmia korvien välissä.
Sekin juttu kun oksensit huonon olosi blogiisi ja sitten poistitkin postauksen...
Jep, näin on käynyt. Olen aina ollut rintava, mutta tällä kertaa täytteet on lähteneet sieltäkin. Toki niissä edelleen on täytettä DD-kuppiin saakka, mutta ei ne enää mitkään hinkit olet.Alkuperäinen kirjoittaja Tissimiäs;30064364:Harmi vain et tissitkin ovat hävinneet jonnekin.
Kiitti . Tuo lattia on valitettavasti vaan laminaattia. Mä olisin muinoin halunnut vanhan talon vanhoilla lautalattioilla. Mies halusi uuden talon ja siihen sitten lopulta päädyttiin ja mun oli tyydyttävä tuollaiseen feikkiratkaisuun. Hävyttömän hintaista laminaattia olikin, mutta on kyllä säilynyt hyvin ja tykkään siitä kovasti .Hienoa, tuo jälkeen-kuva turkoosissa takissa innostaa kyllä laihduttamaan. *kopaisee jenkkakahvojaan*
Mutta tuon kämpän värit! Aivan ihana tuo takana oleva seinä, samoin keittiön lattialankut!
No, nätti silti. Meilläkin on yhdessä kohtaa lankkulaminaattia, vaikka lautalattia olisi ollut haaveena. Mutta tuo on niin nätti kuvio niin ei harmita.Kiitti . Tuo lattia on valitettavasti vaan laminaattia. Mä olisin muinoin halunnut vanhan talon vanhoilla lautalattioilla. Mies halusi uuden talon ja siihen sitten lopulta päädyttiin ja mun oli tyydyttävä tuollaiseen feikkiratkaisuun. Hävyttömän hintaista laminaattia olikin, mutta on kyllä säilynyt hyvin ja tykkään siitä kovasti .
No sanoppa muuta. Kyllä täytyy olla jotenkin ihan häiriintynyt ihminen. Eihän tällä palstalla koskaan, ikinä, tehdä muita aloituksia kuin asiasisältöä täynnä olevia keskustelun avauksia.Hieno juttu, mutta täytyy ihmetellä minkälainen ihminen tekee tällasen alotuksen keskustelupalstalle.
Jos sulla on blogi niin laita nämä kilojutut sinne.No sanoppa muuta. Kyllä täytyy olla jotenkin ihan häiriintynyt ihminen. Eihän tällä palstalla koskaan, ikinä, tehdä muita aloituksia kuin asiasisältöä täynnä olevia keskustelun avauksia.