Mies sanoo ettei rakasta enää, haluaa eron. Koska tämä ahdistus loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Men vaikka livechat.fi sivustolle ja laita muutama kuva itsestäsi. Ei mene kuin 30 sekkaa ja saat satoja ehdotuksia miehiltä. Revittele hieman, harrasta villiä seksiä ja unohda miehesi hetkeksi. Sillä se ahdistus sitten hälvenee hyvin pian. Rohkeutta peliin vain.

Men vaikka livechat.fi sivustolle ja laita muutama kuva itsestäsi. Ei mene kuin 30 sekkaa ja saat satoja ehdotuksia miehiltä. Revittele hieman, harrasta villiä seksiä ja unohda miehesi hetkeksi. Sillä se ahdistus sitten hälvenee hyvin pian. Rohkeutta peliin vain.

Juuri näin. Ja se tekee itsetunnollekin hyvää, kun pääsee mahdollisesti jopa satojen nettirunkkarien kiiluvien katseiden kohteeksi ja hyvässä lykyssä muutama näistä kelpuuttaa vielä panollekin tai parhaassa tapauksessa useammallekin. :)

Olen lukenut yhtä blogia, jonka kirjoittajan mies vaan otti ja ja lähti toisen naisen matkaan. Tämä blogin pitäjä jäi yllättäen yksin 3 pienen lapsen kanssa. Kannattaa lukea! http://www.villasukkavarpaat-viltin-alla.blogspot.fi/

Hyväksyt asian ja käsittelet tunteesi ja siirryt eteenpäin. Mä olin samassa tilanteessa shokissa 5 päivää ja sitten hyväksyin asian ja suuntasin katseen tulevaisuuteen. Ei siinä auta piehtaroida, alat vaan miettimään mitä haluat elämältäsi ilman sitä miestä, ja mieti kaikkia hyviä puolia asiassa. ja kyllä se laastarointikin pitää jossain vaiheessa suorittaa ;)

Heippa!

Täällä saman asian ja hemmetinmoisen AHDISTUKSEN kanssa painiva. Tosin mies muutti jo 2kk sitten pois ja jäin lapsemme kanssa kaksin. Olo ei ole edelleenkään helpottanut... minä en ole pystynyt enkä halua ajatella mitään toisten miesten kanssa seksijuttuja. Tulisi vain ikävämpi mieli.

Olen kanssa miettinyt niin paljon , että milloin tämä helpottaa .Tänään varasin ajan lääkärille, jos pääsisin juttelemaan ammattilaisen kanssa. Olin ihan varma etten tätä tarvitsisi, mutta nyt alkaa jo olemaan niin voimaton olo asian suhteen...

Onko teillä lapsia? Onko miehellä uusi?

On kaksi lasta. Luulen, että miehellä on jo uusi. Ei ole sanonut, mutta olen miettinyt asioita taaksepäin ja luulen, että tämä rakastamisen loppuminen johtuu uudesta ihastuksesta. Olo on ihan kauhea. Ei ruoka maistu, eikä uni. Kerroin yhdelle tutulle, joka sanoi, että tämä kyllä varmaan vaikuttaa sun itsetuntoon naisena. Ja nyt mä sit mietin sitäkin, että pitääkö kaikki mua nyt ihan surkeana naisenakin, kun mies lähtee. En halua missään tapauksessa antaa lapsia hänelle joka toiseksi viikoksi. Varsinkaan hänelle ja jollekin uudelle naiselle. Ajatuskin saa hengityksen salpautumaan.

täällä elellään hyvin samankaltaisessa tilanteessa, mies siis läväytti toissailtana saman asian että ei jaksa enää, eroa miettii, lapsia useampia ja kaikki alle kouluiän :( omat tunteet on ihan sekaisin, rakastan edelleen mutta oon valvonut pari yötä, lasten edessä yritän toimia järkevästi mutta miehen kans ei olla nyt edes saatu sen jälkeen puhuttua, välttelee mua hyvin järjestelmällisesti, nukkuu eri huoneessa ym.

Yritän myös pitää arkea yllä. Mietin aikooko mies muuttaa pois. En uskalla ottaa puheeksi, pelkään että se provosoi riidan, jonka päätteeksi "saa syyn lähteä ovet paukkuen". Enkä muutenkaan nyt kestäisi riitaa. Yritän selvitä minuutti kerrallaan hengitellen ja lapsille laittaa ruokaa. Mies lähti kaupungille. Ja pelkään, että on uuden naisensa luona suunnittelemassa sinne muuttoa.

[QUOTE="apua";30059471]Yritän myös pitää arkea yllä. Mietin aikooko mies muuttaa pois. En uskalla ottaa puheeksi, pelkään että se provosoi riidan, jonka päätteeksi "saa syyn lähteä ovet paukkuen". Enkä muutenkaan nyt kestäisi riitaa. Yritän selvitä minuutti kerrallaan hengitellen ja lapsille laittaa ruokaa. Mies lähti kaupungille. Ja pelkään, että on uuden naisensa luona suunnittelemassa sinne muuttoa.[/QUOTE]

Ahdistus loppuu kun lakkaat olemasta miehen roikotettavana. Sano sille miehelle että on nyt sitten hyvä ja lähtee siittä litomaan jos kerran on lähdössä. Tai sitten heivaa sen muijansa ja panostaa teidän suhteeseen. Jälkimmäistähän mies ei välttämättä ryhdy tekemään, jos kerran rakkaus on loppu. Mutta ethän sinä sitä jätkää siinä väkisin voi mukana pitää.

Toimiminen auttaa, ja se että ottaa asiat omiin käsiin. Tsemppiä.

Ajattelin itsekin tuota, että olisin viisas, jos nyt laittaisin hänet pihalle. Tämä epätietoisuus on niin ahdistavaa. Mutta toisaalta juuri nyt tuntuu etten saisi kasattua voimia mihinkään ylimääräiseen. Pelkään, että jos alan itkeä siitä ei tule loppua.

Mitä jos ihan rauhallisesti nyt vaan sanoisit sille miehellesi että hän voi lähteä. Älä ala itkemään perään tai muuten roikkumaan miehessä. Varsinkin jos sillä on jo uusi, niin en antaisi miehelle sitä mahdollisuutta että voi paneskella toisen naisen kanssa ja tulla kotiin milloin huvittaa jos edes huvittaa. Ja sinä vaan kiltisti teet ruoat ja hoidat lapset.

Älä alistu sellaiseen, älä ala riitelemään. Asiallisesti mutta kuitenkin tunteiltasi viileästi ja lyhytsanaisesti toivotat hauskaa loppuelämää.

Mieti asiaa nyt uudelleen. Oletko itse ollut onnellinen teidän suhteessa vai oletko vain kulkenut "normielämää" eläen. Unohda se asia että miehellä on ehkä toinen, hän on se joka sut menettää, sinä et menetä mitään.

Suuntaa katseesi eteenpäin, mitä ikinä se kohdallasi tarkoittaakin. En neuvo hyppäämään uuteen suhteeseen vaan pohdi mitä elämältäsi haluat.

Yhden asian kuitenkin toivon sinun muistavan; olet vanhempi lapsillesi, käyttäydy siis sen mukaisesti. Tuohon ei kuulu katkeruus ja mustasukkaisuus siitä mitä miehesi tekee lasten kanssa. Lapsillasi on oikeus myös isään. He eivät ole välineitä teidän kahden välisisissä kostotoimenpiteissä. Tämän kun muistaa niin sillä pääsee jo elämässään ja varsinkin vanhemmuudessa pitkälle.

Yhden asian kuitenkin toivon sinun muistavan; olet vanhempi lapsillesi, käyttäydy siis sen mukaisesti. Tuohon ei kuulu katkeruus ja mustasukkaisuus siitä mitä miehesi tekee lasten kanssa. Lapsillasi on oikeus myös isään. He eivät ole välineitä teidän kahden välisisissä kostotoimenpiteissä. Tämän kun muistaa niin sillä pääsee jo elämässään ja varsinkin vanhemmuudessa pitkälle.

Hyvä neuvo!

ei auta kuin riuhtaista itsesi tuosta tilanteesta irti. sanot miehellesi, että voi lähteä, sovitaan asioista myöhemmin tarkemmin, mutta lapset saa luvan ottaa joka vkonloppu tai toinen, ja lauksi yksin, ei mitään muita naisia siihen tilanteeseen. pakotat miehen ottamaan vastuun lapsista, koska jos nyt et niitä anna hänelle, voi olla että välit lapsiin menee.
sä tarvit välimatkaa. ajattele järjellä: jos mies ei kerran rakasta, niin that s it. et voi häntä väkisin pitää.
usko pois, vielä sulle tulee onnellisemmat ajat, kun et vain jää itsesääliin ja katkeruuteen rypemään. puhu ammattiauttajalle (kadun etten itse sitä aikoinaan tehnyt) ja jatka eteenpäin, kyllä sinä selviät! muista että vaikka yksi mies ei sua rakasta, ei se sitä tarkoita ettei kukaan voisi sua rakastaa :)

Lisäksi, useinhan on kyse siitä että mies oikeasti onkin väsynyt perheeseen ja väistää isyyttään; siksikin on paras tehdä nuo tapaamissopimiset alun perin selkeiksi. Että mies todella on lastensa kanssa joka toinen viikonloppu, ilman sitä aina kaiken ratkaisevaa lasten äitiä. Itse asiassa voisit jättää yhdeksi viikoksi lapset kokonaan miehelle nykyiseen kotiisi ja lähteä lomalle miettimään omaa tilannettasi ja miten asiat menevät eteenpäin, mies hoitakoon mukulat ja sinä henkäiset ja ajattelet asioita.

Onhan se helppo laittaa mies pihalle, jos mies siihen suostuu. Läheskään kaikki miehet eivät kuitenkaan uusien rakkauksien matkaan lähde (nämäkin kun usein ovat taholla naimisissa), vaan yrittävät roikkua vanhassa kodissaan jonain vapaamatkustajana.

Kannattaa yrittää koota itsensä, niin kuin se tuollaisessa tilanteessa onnistuu ja jutella sen verran, että sen nilkin on tunnustettava, jos sillä on se toinen. Sitten se voikin jo alkaa pakata kamojaan. Samalla voit kyllä tehdä selväksi, ettei kaikkia äitipuoliehdokkaita, joita baareista lahkeeseen tarttuu tarvitse lapsille esitellä ja jos se muuttaa suoraan sen uuden luokse, niin sitten vasta kun ero on virallisesti voimassa voi alkaa harkita lasten esittelyä (siis jos olette naimisissa).

Kuulostaa kyllä aikamoiselta nikiltä, jos sillä on jo jonkun toisen lavuaarin reunalla hammasharja odottamassa. Ja sinä jäät siihen asuntoon ja kulut puoliksi niin kauan kun löydät teille uuden kodin tai jos päätät jäädä siihen niin niin kauan, että saat lainat etc. neuvoteltua ja saat ostettua sen nilkin ulos siitä.

Voimia ap! Pärjäät hienosti!

Ja nämäkin kaikki asiat ahdistaa. Oma palkka on aika pieni, en saa tän talon kuluja yksin maksettua. Velkaakin on. Ja talot menevät täälläpäin tosi huonosti kaupaksi. Enpä olisi tälläseen taloonkaan lähteny, mutta mies halusi omakotitalon ja ajattelin että yhdessä kun ollaan ja molemmat käy töissä niin mikäs siinä. En tosiaan halua miksikään lattiamatoksi.